Gehacked?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

As a 3D BIM add- on developer at KUBUS, you will develop add-ons (called BCF- Managers) to the leading building information modeling (BIM) programs Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD and Tekla Structures. BCF Managers enable data transfer between BIM software and BIMcollab. You will work on both the front- and the back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Henk ter Horst

Henk ter Horst

29/10/2007 16:41:00
Quote Anchor link
Dit is al de tweede keer dat ik ben gehacked.

Dit keer had ik alleen een map staan met html bestanden erin. En nog is het gelukt door deze mensen om mijn website te hacken.

De html bestanden waren alleen maar text en geen bijzondere dingen erin.

Het is ze gelukt een bestand te uploaden en deze chmod rechten 777 te geven en hierdoor overall toegang te krijgen. Het eerste bestand wat van mij was index.htm is gechmod naar 777 terwijl deze op 644 stond. Mijn wachtwoord is ook niet te kraken volgens mij want het is een reeks van 15 cijfers/hoofdletters/letters/special karakters. Niemand is ook mijn directadmin binnen gekomen anders kon ik het zien en ftp ook niet.

Aangezien hacken via html niet mogelijk is of ik heb daar nooit van gehoord ben ik in de war. Ik kan wel begrijpen dat via php er een manier kan zijn om dit te doen maar via html? De html bestanden waren ook geen bestanden waarmee je iets kan uploaden of toegang kan krijgen tot de hosting.

Is het dan mogelijk dat mijn hosting gewoon slechte beveiliging heeft?
Ik kom er maar niet uit.

Alvast bedankt!

Quote:
Edit:
Ik heb ook een htaccess bestand waarin staat dat alleen mijn ip word toegestaan. Dus hacken via url of iets anders is toch niet mogelijk dan?

In de htaccess maak ik gebruik van allow en deny. En dan het ip van mijn als allow en deny all.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Henk ter Horst

PHP hulp

PHP hulp

07/01/2025 05:00:05

- wes  -

- wes -

29/10/2007 16:43:00
Quote Anchor link
Is het dan mogelijk dan mijn hosting gewoon slechte beveiliging heeft?

dat sowieso

29/10/2007 16:43:00
Quote Anchor link
Heb je een upload script?
Doe je ergens een include/require met variabelwaarde?
Je hosting kan ook slechte beveiliging hebben.

PHP Newbie

PHP Newbie

29/10/2007 16:47:00
Quote Anchor link
Waar host je?

Henk ter Horst

Henk ter Horst

29/10/2007 16:49:00
Quote Anchor link
Ik wil dat liever niet zeggen. Straks gaan mensen er niet heen omdat ik denk dat de beveiliging van hun slecht is en dit blijkt straks niet zo te zijn.

Dus hostingsnaam geef ik niet.

Frank -

Frank -

29/10/2007 16:53:00
Quote Anchor link
Gokje: www.hosting2go.nl

Zie jouw andere topics... ;)

Henk ter Horst

Henk ter Horst

29/10/2007 16:53:00
Quote Anchor link
Nee geen hosting2go.nl ben al weg bij hun.

Frank -

Frank -

29/10/2007 16:59:00
Quote Anchor link
Tja, je wilt geen informatie prijsgeven en je zoekt wel een oplossing. Dat wordt dus lastig om je te helpen.

Ik vrees dat je met deze aanpak de boel zelf moet uitzoeken, ik wens je in elk geval veel succes toe.

Jacco Engel

Jacco Engel

29/10/2007 17:00:00
Quote Anchor link
kun je ons dan ook vertellen waar wel :)?

PHP Newbie

PHP Newbie

29/10/2007 17:06:00
Quote Anchor link
Niemand schreef op 29.10.2007 16:49:
Ik wil dat liever niet zeggen. Straks gaan mensen er niet heen omdat ik denk dat de beveiliging van hun slecht is en dit blijkt straks niet zo te zijn.

Dus hostingsnaam geef ik niet.

De hostingnaam zegt toch niet over jouw site?

Jacco Engel

Jacco Engel

29/10/2007 17:07:00
Quote Anchor link
Je mag ook gewoon jou site geven :)

PHP Newbie

PHP Newbie

29/10/2007 17:10:00
Quote Anchor link
Volgens mij host Herman/Thomas hier
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie

- SanThe -

- SanThe -

29/10/2007 17:13:00
Quote Anchor link
Check je pc eens op spyware.

Verander je password eens. (Ook je ftp-password)
Misschien is die die wel bekend bij hun.

Edit: Typo.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -

Jacco Engel

Jacco Engel

29/10/2007 17:14:00
Quote Anchor link
Mag ik vragen waar je dat op baseerd?

phpnewb
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel

Henk ter Horst

Henk ter Horst

29/10/2007 17:14:00
Quote Anchor link
Wachtwoord heb ik al 4x veranderd. Het kan misschien zijn dat er spyware zit op mijn pc of keyloggers maar ik heb weleens hitman pro geprobeerd, ik had niks volgens hitman pro.

29/10/2007 17:22:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 29.10.2007 16:43:
Heb je een upload script?
Doe je ergens een include/require met variabelwaarde?

????????????

PHP erik

PHP erik

29/10/2007 17:24:00
Quote Anchor link
Ergens iets van site.nl/?p=iets ?
Ergens SQL?
Ergens upload script?

Henk ter Horst

Henk ter Horst

29/10/2007 17:25:00
Quote Anchor link
Ik zeg toch, ik heb geen php bestanden alleen maar html bestanden met gewoon text erin en bold enz.

Quote:
edit:
Bedoeld voor Webmakerij

Nee ook geen ?iets=hs
Nee ook geen upload script
Nee ook geen sql meer. Had het wel eerst maar heb het weggehaald en backup van gemaakt om te kijken of het de hackers weer lukte en het is ze weer gelukt.

PHP erik

PHP erik

29/10/2007 17:28:00
Quote Anchor link
En waarom plaats je het dan in het PHP forum ;)

Je host is gewoon drama of je wachtwoord is te makkelijk. Simpel.

Wouter K

Wouter K

29/10/2007 18:24:00
Quote Anchor link
gewoon wat losers die wat macht willen hebben door iets te kunnen kraken en er niets meedoen dat is typisch. Dan kunnen ze stoefen dat ze iets gekraakt hebben.. Hebben ze iets veranderd bij jou ?

Menno

menno

29/10/2007 21:08:00
Quote Anchor link
Misschien is je host wel een geintje met je uit aan het halen :P

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.