Gehele rij van database ontvangen
Enrico de Bil
28/04/2014 11:54:17Beste PHPer,
Ik heb een SQL database met daarin gebruikersnamen en volledige namen, nu heb ik na het inloggen in een website alleen de gebruikersnaam via sessions, alleen zou ik graag op de website hebben staan 'Welkom Naam' in plaats van 'Welkom gebruikersnaam'.
Mijn vraag is nu aan jullie als je bestaande info hebt(gebruikersnaam) hoe je dan de rest van de rij in de database kunt opvragen (Naam). Ik zou het heel erg waarderen als iemand een klein stukje voorbeeldcode kan schrijven.
Alvast bedankt!
Groet,
Enrico de Bil
Ik heb een SQL database met daarin gebruikersnamen en volledige namen, nu heb ik na het inloggen in een website alleen de gebruikersnaam via sessions, alleen zou ik graag op de website hebben staan 'Welkom Naam' in plaats van 'Welkom gebruikersnaam'.
Mijn vraag is nu aan jullie als je bestaande info hebt(gebruikersnaam) hoe je dan de rest van de rij in de database kunt opvragen (Naam). Ik zou het heel erg waarderen als iemand een klein stukje voorbeeldcode kan schrijven.
Alvast bedankt!
Groet,
Enrico de Bil
PHP hulp
17/11/2024 02:36:31- SanThe -
28/04/2014 11:58:05Enrico de Bil
28/04/2014 11:58:42Maar wat ik eigenlijk zou willen is de bestaande data opvragen vanuit de database. (de naam)
Groet,
Enrico
Groet,
Enrico
Jan R
28/04/2014 13:12:30Select veldenGescheidenDoorKomma where voorwaarde="dewaarde"
Hiervan hebben we een 10E10 voorbeelden in google of bing.
Hiervan hebben we een 10E10 voorbeelden in google of bing.