ge-include pagina "ververst" niet na Submit
Mark L
16/08/2010 21:36:44Ik heb de code niet geïnspecteerd, maar dit is een typisch geval van 'data uit Database halen en daarna updaten...' Tja, dan is de data niet up to date...
Hier moet je in je nieuwe concept even rekening mee houden; database-veranderingen bovenaan je script. Liefst vóór al je SELECT-queries (hoewel dit soms gewoon onmogelijk is.. dan moet je er voor zorgen dat het op een andere manier up to date word, door lokaal de variabelen te veranderen bijvoorbeeld..)
Ik hoop dat je het snapt.
Succes!
Hier moet je in je nieuwe concept even rekening mee houden; database-veranderingen bovenaan je script. Liefst vóór al je SELECT-queries (hoewel dit soms gewoon onmogelijk is.. dan moet je er voor zorgen dat het op een andere manier up to date word, door lokaal de variabelen te veranderen bijvoorbeeld..)
Ik hoop dat je het snapt.
Succes!
PHP hulp
18/11/2024 03:29:23Kevin Rovers
16/08/2010 21:39:42@Mark L
Bedankt man!
Dit antwoord zocht ik inderdaad.
Ik dacht dat ik alles al goed had staan, (zelfs nog vergeleken met een ander script die het wel deed) maar kwam er niet uit.
Thanks ;)
Bedankt man!
Dit antwoord zocht ik inderdaad.
Ik dacht dat ik alles al goed had staan, (zelfs nog vergeleken met een ander script die het wel deed) maar kwam er niet uit.
Thanks ;)