General error !

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Niels B

Niels B

21/08/2009 10:03:00
Quote Anchor link
Ik wil naar mn forum gaan, open een topic, en ik krijg dit te zien;
afbeelding staat hier; http://img.webme.com/pic/p/poketrade1/bbn.jpgPokeTrade

Ik heb de orginele code al terug gezet etc. Wat is er mis?

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 13:57:17

Niels B

Niels B

21/08/2009 10:20:00
Quote Anchor link
link is fout dit is goede;

http://img.webme.com/pic/p/poketrade1/bbn.jpg

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels B

21/08/2009 10:34:00
Quote Anchor link
Let er even op dat je je post ook kunt bewerken ;-)

http://forum.phpbbservice.nl/viewtopic.php?f=33&t=4962

Hierin staat een soortgelijk probleem.

Probeer dit:

Maak een bestand aan genaamd: phpbb3_repair.php
Zet dit in dat bestand:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
mysql_connect('localhost', 'jouwgebruikersnaam', 'jouwwachtwoord');
mysql_select_db('databasewaarjouwforuminstaat'); // phpbb3_database6 volgens mij

mysql_query("REPAIR TABLE poketrade_topics_watch");
[
/code]
Upload deze naar jouw webroot en ga vervolgens via de webbrowser naar dit bestand.

Dat is het enige wat ik heb kunnen vinden...

Niels B

Niels B

21/08/2009 13:27:00
Quote Anchor link
lukt niet; wel ets raar, gasten kunnen wel topics lezen en gebruikers beheerder en moderators niet!

21/08/2009 13:30:00
Quote Anchor link
Nee, dat is niet zo raar.. Gasten kunnen geen "watchlist" aanmaken en gebruikers wel..

Overigens, wát lukt er niet? Krijg je een foutmelding oid?

Niels B

Niels B

21/08/2009 16:02:00
Quote Anchor link
Dit is mn forum;

www.poketradeforum.tk

moet ik je anders een acountje geven met gegevens, kan je zelf kijken.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.