"Gereserveerde" pixels op de iPad

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dennis Koster

Dennis Koster

03/07/2012 13:28:16
Quote Anchor link
Hallo,

Met de populariteit van de iPad wordt ook op dit medium grondig getest bij mijn huidige werkgever, voordat een website wordt opgeleverd.
Wij zijn nu echter bij een aantal websites op problemen gestuit bij het bekijken op de iPad. Een goed voorbeeld is http://www.allinprinting.nl. Het gaat fout bij de ronde hoekjes boven en onder van het groene vlak. Het probleem lijkt afhankelijk te zijn van het zoomniveau en de oriëntatie. Het lijkt wel of er een soort extra ruimte om div's gereserveerd wordt.
Ik ben al erg lang aan het zoeken naar een oplossing, dan wel de oorzaak maar tot nu toe is het enige dat ik heb kunnen vinden het vast zetten van de viewport met een metatag, zodat de iPad niet meer automatisch de website schaalt, maar dat is voor ons geen werkbare oplossing.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 07:51:29

Obelix Idefix

Obelix Idefix

03/07/2012 15:46:21

Wouter J

Wouter J

03/07/2012 16:18:12
Quote Anchor link
Wel fijn dat ze daar zoveel verstand hebben dat ze 960gs een CSS framework noemen...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.