getproduct- popup - niet de juiste info in popup
Sailes Hardt
05/11/2011 11:13:38Weet niet of dit de juiste rubriek is maar wil het antwoord zo graag dat ik de vraag toch post.
Ik heb een lijst met producten die dynamisch worden geladen. Per product is een afbeelding, naam, prijs, en winkelwagen knop.
Het probleem is dat ik de prijs en winkelwagen knop in een popup wil hebben (momenteel dmv shadowbox. Zonder popup krijg ik de juiste gegevens te zien per product. Echter met popup niet - in de popup krijg ik de info van alleen het eerste product in de rij en dus niet de juiste info.
Dit is de code:
Ik heb een lijst met producten die dynamisch worden geladen. Per product is een afbeelding, naam, prijs, en winkelwagen knop.
Het probleem is dat ik de prijs en winkelwagen knop in een popup wil hebben (momenteel dmv shadowbox. Zonder popup krijg ik de juiste gegevens te zien per product. Echter met popup niet - in de popup krijg ik de info van alleen het eerste product in de rij en dus niet de juiste info.
Dit is de code:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php if($this->getItems()->getSize()): ?>
<?php $_categories = array();?>
<?php foreach($this->getItems() as $_item): ?>
<div class="product"><!--Het product in de lijst van producten-->
<a href="#popup" rel="shadowbox;">linktext</a><!--link voorshadowbox-->
</div>
<div id="popup"><!--Dit is de popup (display hidden). Wanneer deze gopent krijg ik alleen de info van het 1e product in de lijst en niet de juiste gerelateerde info.-->
<?php echo $this->getPriceHtml($_item, true, '-related') ?><!--De prijs die ik wil laten zien. werkt zonder popup.-->
</div>
<?php endforeach;?
[code]<?php endif ?>
<?php $_categories = array();?>
<?php foreach($this->getItems() as $_item): ?>
<div class="product"><!--Het product in de lijst van producten-->
<a href="#popup" rel="shadowbox;">linktext</a><!--link voorshadowbox-->
</div>
<div id="popup"><!--Dit is de popup (display hidden). Wanneer deze gopent krijg ik alleen de info van het 1e product in de lijst en niet de juiste gerelateerde info.-->
<?php echo $this->getPriceHtml($_item, true, '-related') ?><!--De prijs die ik wil laten zien. werkt zonder popup.-->
</div>
<?php endforeach;?
[code]<?php endif ?>
Gewijzigd op 05/11/2011 11:14:17 door Sailes Hardt
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.