gevonden resultaten selecteren met checkbox en dan mailen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

30/12/2004 10:07:00
Quote Anchor link
Hallo ik ben 3ejaars student psychologie en ik ben bezig met een onderzoekje. Het is een site waarop je mensen uit je regio kunt selecteren en waarna je een paar resultaten krijgt, afhankelijk van je keuze. So far so good! Dit hele stuk heb ik al voor elkaar...
Maar nu is het de bedoeling dat er achter de gevonden resultaten een checkbox komt (kan ik me ook nog wat bij voorstellen) en dat deze checkboxen standaard allemaal zijn aangevinkt. Op het moment dat je dan op de submit knop drukt, die er dus ook nog bij moet, zal er een mailtje moeten gaan naar de aangevinkte mensen en zal er dus in een bestandje weggeschreven moeten worden wie er allemaal een mailtje hebben gehad. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!
Groetjes Jeroen

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 22:19:37

Arend a

Arend a

30/12/2004 10:19:00
Quote Anchor link
Kan je even laten zien wat je al hebt? Dat maakt het allemaal even iets duidelijker

30/12/2004 10:26:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
//Verbinding maken met de database
include("inc_connect.php");

// De SQL Query
$query="SELECT * FROM data WHERE
        Regio LIKE '%"
. $_GET['rid'] . "%' ORDER BY id ASC" ;
$result = mysql_query($query) or die ("FOUT: " . mysql_error());
?>

<h3>U heeft naar mensen gezocht in de regio
Code (php)
1
<?php echo(stripslashes($_GET['rid']));?>
</h3>
<p><strong>De volgende mensen zijn gevonden:</strong></p>

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
<?php
// Begin met donker
$sPrintKleur = '#C9CACB';

echo '<table width=100% nowrap>';
// Maakt een lus waarin rijen uit de database worden geprint
while (list($id, $Naam) =
                mysql_fetch_row($result)){
  // print de rij