Gevorderde zoekt tutorials

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Daan C

Daan C

09/12/2011 19:53:23
Quote Anchor link
Goeieavond,

'Gevorderde' is waarschijnlijk subjectief en overdreven.

Swat, wat kan ik al ?
- Extreme basis: operators, Cases (if else, Switch), eenvoudige while loops, Functies
- het maken van formulieren dmv html(5), hier vervolgens dmv de 'get' way in PHP verwerken
- het beheren en verwerken van db gegevens dmv SQL
- vlot werken en structureren van php bestanden met 'include'
... En nog enkele basis zaken

Met deze kennis en google heb ik al mijn eigen inlog en registratie systeem kunnen ontwikkelen.

Het zit hem zo, zind januari heb ik een stage plaats. Hier word ik verwacht met PHP te kunnen werken. Geen uber hoogstaand werk, maar al is het maar voor mezelf, ik moet en zal tegen dan een vlotte PHP programmeur zijn. Op deze site staan enkele zeer intressante tutorials, graag zou ik enkele aanraders van jullie te horen krijgen. Ik denk met men huidige basis vrij vlot deze nieuwe stof te kunnen instuderen. Vanaf 20december ga ik dan ook dagelijks ales geven (2uur per dag gemiddeld wrs) om me hier verder in te verdiepen.

Kunnen jullie mij ook enkele, ut het leven gegrepen, oefeningen bezorgen ?
Weten jullie toevallig een chatroom (irc of dergelijke) waar ik steeds met kleine vragen terecht kan ? Mag ook engelstalig zijn.

Alvast bedankt !!
Excuses voor de typ en spellingsfouten, dit is namelijk verzonden vanaf mijn ipad. Ik zal het spoedig op een computer hertypen ;) (ebooks zijn dus ook welkom ;))

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 18:50:03

Jacco Brandt

Jacco Brandt

09/12/2011 20:29:15
Quote Anchor link
Ik kan je de volgende OOP-beginnershandleiding van joren de wit aanraden.
http://www.phphulp.nl/php/tutorial/overig/oop-beginnershandleiding-php5/701/

Niels K

Niels K

09/12/2011 20:35:30
Quote Anchor link
Dit is gesneden koek? klik

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.