gevraagd scripts voor Profielen systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Hebogirl

Hebogirl

10/05/2005 19:17:00
Quote Anchor link
hoi mensen

ik ben al een paar maanden bezig met me site.

ik ben blijven steken bij het profielen systeem.

zou iemand me kunnen helpen , ik ben opzoek naar iemand die me ken helpen een profielensysteem te maken.

ja het is voor een scootersite waar ik mee bezig ben om die te maken.
ja ik ben een meisje jullie zullen wel denken wat moet een meisje met een scootersite.

ik had graag zo'n profielen systeem gehad zoals
bijv.

http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=34652

zoiets had ik ingedachten waar je plaatjes bij kan zetten en reacties en dan allemaal zelf bijwerkt in de database

ik gebruik op dit moment e107 cms
wie wil mij helpen zoiets te maken

voeg me toe op msn of geef hier reacties

[email protected]

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 15:33:48

Yme-Jan

Yme-Jan

10/05/2005 19:22:00
Quote Anchor link
ervaaring met php/mysql?
zo ja, zal het tog echt niet zo moeilijk zijn...
check www.a4o.nl :)

in de tabel members (mysql) zet je een rij (bijv. leeftijd) die laat je door de member invullen via een form, en je haalt em weer op via een query :)

Hebogirl

Hebogirl

10/05/2005 19:24:00
Quote Anchor link
ja ervaring met php e107 doet het meeste zelf je kan wel dingen veranderen maar het grootste gedeelte doet ie toch zelf

daarom vraag ik om jullie help ik kan het nergens op internet vinden:$

Yme-Jan

Yme-Jan

10/05/2005 19:26:00
Quote Anchor link
kvoeg je wel toe op msn :)

Hebogirl

Hebogirl

10/05/2005 20:45:00
Quote Anchor link
zijn er nog meer mensen die iets ervan weten:$

Mitch X

Mitch X

10/05/2005 22:36:00

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.