Gevraagd: tips mbt design.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Node.js developer looking for a challenging consul

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Jesper Diovo

Jesper Diovo

18/02/2009 17:46:00
Quote Anchor link
GaMer13 schreef op 18.02.2009 17:30:
Sow heej, het design wordt steeds beter. Ik zie teminste dat je wat doet met alle kritiek, dat is al een pluspunt. Voor mij is het een lust voor het oog.

Tuurlijk luister ik naar de kritiek, anders had ik dit topic nooit gestart. Ik wil uiteindelijk een top design neerzetten, waar iedereen zich in kan vinden. Een mooi design is zoals je vast wel weet een gastheer van je website. Ziet je design er niet uit; gok dan niet dat je veel bezoekers zult krijgen. Daarom ben ik nu ook al bijna een week bezig met dit design, ik wil er veel aandacht aan besteden om er het best mogelijke uit te halen. Dat lukt me alleen met veel kritiek zodat ik alles kan verbeteren :-).

PHP hulp

PHP hulp

23/12/2024 20:18:05

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

18/02/2009 17:47:00
Quote Anchor link
ik vind het logo er maar een beetje bij aan 'geplakt' zitten. misschien dat je daar wat mee kunt?
Of het logo wat groter en de potloden wat kleiner.

En idd dat (nu zwarte) vlak rechtsboven staat er een beetje verloren bij (rechte hoeken, terwijl verder alles rond is)

Verder ziet het er super uit!

Jesper Diovo

Jesper Diovo

18/02/2009 20:21:00
Quote Anchor link
Ik heb een beetje lopen klooien met het header gedeelte bovenaan. Hier is het volgende uitgekomen. Is dit een verbetering of had ik toch meer met het andere moeten doen? (Nu is het wel veel aantrekkelijker om verschillende plaatjes - naar gelang de pagina - als header te doen. Dat geeft wel een leuk effect!)

Jesper Diovo

Jesper Diovo

19/02/2009 17:17:00
Quote Anchor link
Nog tips? *bumpje*

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

19/02/2009 17:21:00
Quote Anchor link
k zou zeggen,, ctrl z

Jesper Diovo

Jesper Diovo

19/02/2009 17:24:00
Quote Anchor link
En daar bedoel je mee? Niet goed?

Eddy E

Eddy E

19/02/2009 19:09:00
Quote Anchor link
Ik vind het veel beter.
En dan inderdaad wisselende headers met wel het logo steeds op de zelfde plaats.
Ik vind het prima!

Alleen die blauwe lijn onder je menu....

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

19/02/2009 19:22:00
Quote Anchor link
K vind die nieuwe header niet mooier, die potloden die ownde gewoon, vind ik dan =P

ArendJan

ArendJan

19/02/2009 19:31:00
Quote Anchor link
Ik vind dit een echte scripters-layout. De indeling is ok, de site is ook wel overzichtelijk, maar het is zo saai. Logo heeft lelijke topografie, en is alles behalve origineel. De site is ook veel te smal. Er moet veel meer te kijken en te klikken zijn. Veel meer afbeeldingen gebruiken!

Jesper Diovo

Jesper Diovo

19/02/2009 19:36:00
Quote Anchor link
@ArendJan: ja, ik wil de site breder maken, maar ik zou niet weten wat ik dan allemaal kwijt zou moeten. Nog een kolom maakt het lelijk, en reclame o.i.d. wil ik ook niet. Extra kadertjes voor nog meer informatie wordt te veel. Misschien een snel stappen registratieplan. Maar wat moet daar dan als je ingelogd bent?

@nico: met een beetje bewerking kunnen die potloden zo één van de nieuwe headers zijn ;-).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo

Pieter Jansen

Pieter Jansen

19/02/2009 20:40:00
Quote Anchor link
Ik zou je menu anders doen. Maak er tabjes van, of zoiets als mapjes. En wanneer je er over heen gaat, een leuk effectje ( denk aan een openklappend mapje)

En wat er al gezegd is, maak het breder. Komt veel mooier over.

Jason de Ridder

Jason de Ridder

19/02/2009 21:39:00
Quote Anchor link
Ik vind de site persoonlijk te kinderachtig. Je doelgroep (de grootste groep gebruikers) zijn kinderen van 12 die zich heel volwassen willen voelen en een groep jongeren en misschien wel een deel adolescenten.
Wat ik nu zie is iets voor de basisschool.

Het is niet dat ik het niet mooi, maar denk er maar eens over na! :)

Jesper Diovo

Jesper Diovo

19/02/2009 22:01:00
Quote Anchor link
Ik heb weer wat zitten proberen. En de breedte is er dan eindelijk. Ik heb hem een heel stuk verbreed (volgens photoshop zo'n 4 cm :-P). En daarbij is een derde kolom gecreëerd. Ben heel tevreden over de inhoud hiervan. Waarschijnlijk dat ik het menu (dat toch uitgebreider wordt wanneer je bent ingelogd) in het balkje onder de header laat verdwijnen, en dan een uitgebreid menu in die blauwe kader zet.

Daarbij is ook een vierde kader onderaan gekomen. Nu heb ik leraren en leerlingen opgeschoven en in het grijze kader staat 'Roostermakers'. Het kan natuurlijk zo zijn dat ik een veels te ingewikkelde stuk code bedenk waarbij automatisch roosters worden gegenereerd. Dat zou top zijn, al zie ik mezelf dat niet snel doen :-P. Ik denk dat ik de leraren en leerlingen weer terug schuif, en in het laatste roze kadertje een stukje over de algemene documentatie zet.

@Jason: Aan de ene kant heb je gelijk. Maar aan de andere kant wil ik niet té professioneel overkomen. Dat kan namelijk een website heel saai maken (saaie kleuren en saaie indeling), terwijl ik juist vrolijkheid er in wil uitdrukken. Vrolijkheid, optimisme en kwaliteit. Waarom vrolijkheid en optimisme? Geen idee, maar ik denk dat leraren wel eens in de clinch kunnen zitten met die ***leerlingen van tegenwoordig :-P. Als ze dan op schooldocs komen worden ze weer wat vrolijker: "Wat is dit toch een handige en mooie site!" Of loop ik nu té hard van stapel? :-P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo

Pieter Jansen

Pieter Jansen

19/02/2009 23:08:00
Quote Anchor link
Niet overdrijven he Jezpur ;)

Al vind ik het een stuk beter als je vorige versie. Overigens is het zo dat wanneer je zulke applicaties schrijft, je gewoon altijd de 100% breedte pakt die ondersteund word.

Kijk naar *ugh* Blackboard ofzo. Of *ugh* schoolsites met admin..

Deze zijn over het algemeen altijd 100% breed.. al vind ik die van jou een stukje netter ogen.. Ik bedoel het mag gezegd worden toch?

Toch zou ik het menu nog anders doen. Die tabjes met dat blauwe balkje eronder lijkt mij persoonlijk een stuk mooier ipv. die tekst. Wellicht kun je de opbouw ook modulair maken? Meerder modules plaatsen aan beide zijkanten? waar je zelf kunt kiezen wat je er wil hebben..? recente cijfers, ziekmeldingen, rooster wijzigingen? nieuwe stof voor vakken? ga zo maar door.. Als je dit modulair opbouwt, kun je er nog veel meer mee denk ik ..

Jesper Diovo

Jesper Diovo

20/02/2009 16:22:00
Quote Anchor link
Hm... Dat zijn wel goede ideeën, die ziekmeldingen, recente cijfers enzo. Leraren/coördinatoren (mensen die aanwezigheid in de gaten moeten houden) zouden dan zo kunnen zien welke leerlingen ziek zijn. Alleen zul je dan wel krijgen dat leerlingen daar misbruik van gaan maken.. Het kan dan wel dat de systeembeheerder dat uit/aan kan zetten. Idd, een modulair systeem is wel een goed plan.

Met dat menu ga ik nog even aan de slag. Er schiet me nou een leuk idee te binnen, kijken hoe dat uitpakt :-).

Jesper Diovo

Jesper Diovo

28/02/2009 15:01:00
Quote Anchor link
Nou, na een weekje vakantie gehad te hebben heb ik er weer even naar gekeken. Het menu heb ik een beetje veranderd. Een actieve knop krijgt een blauwe rounded corner boxje eromheen (zie Home) en een inactieve blijft donkergrijs (zie alles behalve Home en Leraren). Een hover maakt dat donkergrijze roze (zie Leraren). Ik ben nog een beetje aan het kijken naar een ander logo, om dat toch ietwat unieker te maken, een echt kenmerk van de site. Maar heb nog niet echt leuke inspiratie.

Mochten er nog tips/aanmerkingen zijn, hoor ik dat graag!

Eddy E

Eddy E

28/02/2009 15:30:00
Quote Anchor link
Aangezien ik ook bezig ben met een soortgelijke site (www.ditismijnhuiswerk.nl) over huiswerk voor (basisschool)-leerlingen, zal ik eens mijn licht laten schijnen.

- Aanmeld-vak (links) mag wel wat kleiner. Of stap voor stap.
Probeer eerst de mensen maar eens zo ver dat ze echt willen inschrijven.
- Inloggen is prima (kleur ook)
- Vakje met gegevens (Die Fuyang Hoi Tjaptjoi) mag wel iets lichter
- header is goed

Nu iets algemener (maar wellicht belangrijker)... het is nog zo ... stil op je site. Er is niets wat trekt. Want wat is er nou te doen? Behalve meer info krijgen?
Ik mis de mogelijkheid tot actie!

Waarom eerst aanmelden en dan pas werken? Dat moet makkelijker kunnen (ik weet dat ik het zelf nog niet heb, maar dat komt nog!
Edit:
Net even snelinloggen gemaakt
).
Begin met delen/bekijken. Inloggen kan wel, maar moet dan wel razendsnel kunnen.
Ik vermoed dat jouw doelgroep (groep 7 t/m klas 6 van VWO) toch hoger ligt dan de mijne (groep 4 tm 8).
Iets meer actie, snelheid en fleur mag wel.
Fleur is moeilijk, maar doe eens wat meer met dat schoolbord.
Een leuk introfilmpje (enkel woorden, maar dan in film-vorm) zullen het denk ik bij jou erg goed doen. ... je kent het wel: van die flitsende woorden, draaien en tollen. Passen perfect bij het geluid.
Ik had pas een supermooi voorbeeld daarvan, maar kan het niet 1-2-3 terugvinden.

Zodat het allemaal wat meer fleur krijgt.
En begin direct met delen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eddy E

Jesper Diovo

Jesper Diovo

01/03/2009 13:06:00
Quote Anchor link
Nou, ik heb een boel veranderd. Schrik dus niet. Ik vond roze en blauw, toen ik dat beter ging combineren in het logo, toch niet optimaal bij elkaar passen. Bovendien vind ik dat er met dit groen een al iets professionelere indruk gemaakt wordt, het roze was toch een beetje speels. Het schoolbord is er nog steeds, maar voor de variatie heb ik al wat andere headers opgezocht. Die veranderen per pagina (iedere pagina krijgt dus een eigen header).

Het menu werkt als volgt: de donkerste blauwe knop 'Home' is actief. De knop 'Leraren' is hovered en de rest is inactief. Ik moet nog een leuk tekentje hebben voor bovenaan bij S C H O O L D O C S en ik wil nog wat hebben tussen dat schooldocs en zoeken in, waar nu Documentatie | FAQ | Contact staat. Dat vind ik ook nog niet geheel passen, maar weet nu niet wat ik daarvoor in de plaats kan doen.

Laat t maar horen :-).

GaMer B

GaMer B

01/03/2009 13:10:00
Quote Anchor link
De header is wat normaaltjes nog. Maar het kleurenschema is wel beter zo ja. Blauw en groen past toch beter bij elkaar dan dat paarseroze en bauw.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door GaMer B

Jesper Diovo

Jesper Diovo

01/03/2009 15:03:00
Quote Anchor link
Ik heb nu een voorlopig tekentje gevonden, en heb vorig design even overschreven. Veel speciaals is er toch niet veranderd. De header hoef je op zich niet naar te kijken, want die veranderd straks toch regelmatig ;-). Let bovendien niet op onvolledigheden onderin bij die grijze balken, die worden straks natuurlijk uitgevuld over het witte.

Ik begin alleen steeds meer het gevoel te krijgen dat die lijntjes het juist wat kinderachtig maken.. Maar zonder die lijntjes is het weer zo leeg. Ik moet wel zeggen dat ik dit (met het groene) alweer een dikke vooruitgang vind op het vorige design. Maar het kan altijd beter, dus ik wil nog meer kritiek/commentaar :-).

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.