geweldige gasten hier , je hebt er niks aan .
Gewijzigd op 29/11/2014 20:34:36 door Randy Sandvliet
Mooi, dan wordt er omzet gedraaid en is er voldoende geld beschikbaar om een goede developer in te huren.
Kan een mod deze verplaatsen naar de vacatures?
Website is overigens ook niet echt responsive...
Modactie
Ik heb het topic naar de vacatures verplaatst. Zou je aub je topic willen aanpassen zodat het voldoet aan de vacature regels?
Ik heb het topic naar de vacatures verplaatst. Zou je aub je topic willen aanpassen zodat het voldoet aan de vacature regels?
Ook zou ik wel iets beter Nederlands verwachten voor iemand met veel ervaring...
Erg vervelend telkens te moeten aangeven dat ik geen cookies wil.
Zie onderaan de pagina staan "Copyright 2012 alle rechten voorbehouden"
En doe inderdaad wat aan het Nederlands. Als je niet de moeite neemt om je site in goed ABN te schrijven, waarom zou ik er dan vertrouwen in hebben dat je product/dienstverlening wel goed is?
Obelix en Idefix op 29/11/2014 10:06:46:
Er is een verdienmodel, maar je verwacht dat iemand vrijwillig toehapt?
En doe inderdaad wat aan het Nederlands. Als je niet de moeite neemt om je site in goed ABN te schrijven, waarom zou ik er dan vertrouwen in hebben dat je product/dienstverlening wel goed is?
Als het je gelukkiger maakt haal ik vrijwillig weg en laat ik verdienmodel staan.
Ik heb ook een reden waarom ik hier ben en dat kan je blijkbaar terug lezen , ik zoek iemand die al deze problemen waar jij tegen aan loopt kan verhelpen . ik heb niks aan jou reactie als je niet met een oplossing komt , en als jij geen ticket bij mij koopt word ik niet armer als ik nu ben dus jou als klant missen is geen probleem . kom met een oplossig of hou je mond man .
Randy Sandvliet op 29/11/2014 10:48:42:
Klinkt best vriendelijk allemaal, ik wil graag klant bij je worden. Zeker wanneer je net zo vriendelijk reageert op een klacht wanneer ik een ticket niet ontvangen heb....Als het je gelukkiger maakt haal ik vrijwillig weg en laat ik verdienmodel staan.
Ik heb ook een reden waarom ik hier ben en dat kan je blijkbaar terug lezen , ik zoek iemand die al deze problemen waar jij tegen aan loopt kan verhelpen . ik heb niks aan jou reactie als je niet met een oplossing komt , en als jij geen ticket bij mij koopt word ik niet armer als ik nu ben dus jou als klant missen is geen probleem . kom met een oplossig of hou je mond man.
Ik heb ook een reden waarom ik hier ben en dat kan je blijkbaar terug lezen , ik zoek iemand die al deze problemen waar jij tegen aan loopt kan verhelpen . ik heb niks aan jou reactie als je niet met een oplossing komt , en als jij geen ticket bij mij koopt word ik niet armer als ik nu ben dus jou als klant missen is geen probleem . kom met een oplossig of hou je mond man.
/sarcasme off
Gewijzigd op 29/11/2014 13:59:12 door John D
Gelieve hieronder niet meer te reageren wanneer je niet geïnteresseerd bent in de vacature. De huidige gebreken zijn nu genoeg benadrukt. Alvast bedankt!
ook al kies je voor Nederlands, een groot deel blijft Engels.
Absoluut niet aantrekkelijk en ik zou zeker niet met deze site geassocieerd willen worden, zelfs niet voor niets want betaald wordt je niet wanneer je je medewerking verleend.
heb hier duidelijk niks te zoeken moderator ,
Zelfkennis siert de mens ;-)
Wat een leuk topic dit, en die website dan.. Php 5.2.* :')
Gewijzigd op 29/11/2014 23:11:52 door - Ariën -