Gezocht !

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Erik

Erik

03/02/2007 01:17:00
Quote Anchor link
hallo allemaal.

Ik zal maar direct met mijn vraag komen.

Ik heb dus een online spel maar nu maak ik teveel dataverkeer waardoor ik serveroverload veroorzaak.
Mijn oplossing was daarom ook via een andere gratis link een data plek te zoeken die wel werkt zonder problemen.
Nou had ik al www.db4free.net gevonden maar daar worden mijn users niet geupdate.
Ik weet dat het beter is om een eigen server te instaleren maar op dit moment heb ik geen geld ervoor en spaar er dus nog voor.
Mijn vraag is dus, weet iemand een plekje waar ik hem voor niks kan plaatsen tijdelijk ?

M.v.g. Diester

PHP hulp

PHP hulp

20/11/2024 00:17:07

Simon Blok

Simon Blok

03/02/2007 09:27:00
Quote Anchor link
Voor niks??!! Waarom? Als je iets helemaal voor niets wilt moet je niet verwachten dat je denderend veel dataverkeer tot je beschikking hebt.
Ga gewoon naar een goedkope betaalde host. http://www.webreus.nl is misschien wel iets voor jou!

Robert Deiman

Robert Deiman

03/02/2007 09:30:00
Quote Anchor link
SAIMEN heeft gelijk. Een hostingbedrijf gaat niet gratis hele uitgebreide diensten leveren, tenzij misschien met ontzettend veel reclame. Een betaalde is dan handiger, en als je over je dataverkeer heen gaat, dan kan / moet je bijbetalen, maar dat is aan jou. Ze kunnen ook stoppen tot het einde van de maand.

Wat ik wel denk is dat als je op zo'n manier ermee bezig bent dat je script een behoorlijke boel kan worden geoptimaliseerd, waardoor je al veel minder dataverkeer krijgt.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.