gezocht: Autoscript.
Zoiets als op: http://217.114.99.235/NEW/klant/occasion.php?id=ac0247&merk=
Merk
Model
Transmissie
Gewicht
Wegenbelasting
Rijklaarmaakkosten
Prijs
enz
Waar kan ik dit vinden of wat gaat dit kosten om te laten maken.
Groetjes, Kmware.
Iets meer uitleg:
Er zijn een paar "velden" zoals:
km stand
Gewicht
enz
Die moeten kunnen worden ingevoerd plus 3 foto's, dan moet er voor de gebruiker een lijst komen met de auto's die op vooraad zijn. En Natuurlijk ook een zoek functie.
De eerste pagina die de gebruik te zien krijgt is een lijst met (al) de auto's die ingevoerd zijn. Als de gebruiker dan op een titel heeft geklikt moet hij meer informatie te zien krijgen over de auto o.a :
Meerdere foto's.
Meer informatie.
Groetjes, Kmware.
Hoe handig ben je zelf? Moet alles voorgebakken worden en life-time-support of ben je zelf handig?
kmware schreef op 08.02.2007 20:37:
Waar kan ik dit vinden of wat gaat dit kosten om te laten maken.
Hieruit begrijp ik dat je zelf dus geen php kunt of er gewoonweg geen tijd aan wil/kan besteden.
Kant en klare scripts voor dit soort dingen zijn er niet zoveel en anders toch zeker niet die precies doen wat jij wilt, je zult altijd nog wat aan moeten passen.
Wil je het laten maken, dan hangt de prijs af van alle functionaliteiten die jij wenst. Maar reken maar op minimaal een paar honderd Euro afhankelijk van het uurtarief/kwaliteiten van de programmeur en programmeertijd.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan van Iwaarden
Bouw gewoon een nieuwsscript om... erg simpel...
Stefan van Iwaarden schreef op 08.02.2007 21:08:
Kant en klare scripts voor dit soort dingen zijn er niet zoveel en anders toch zeker niet die precies doen wat jij wilt, je zult altijd nog wat aan moeten passen.
Dat is het punt dus, enkele weken heb ik exact zo'n script geschreven. Mensen kunnen advertenties toevoegen aan een database (in een bepaalde categorie), vervolgens waren bepaalde categorieën betaald (dmv mollie) en kon je een x aantal foto's toevoegen en iedereen kon de advertentie eigenaar e-mailen.
Het punt is echter dat ik geen zin heb om maanden lang allemaal simpele vragen als 'hoe veranderd ik het maximale aantal fotos van 3 naar 4' in mijn mailbox te vinden, vandaar die vraag.
Wat zouw de ongeveer prijs worden van dit systeem?
Ook belangrijk, heb je al een design html/css? Gaat het dus enkel om het systeem of een hele website eromheen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn
Alleen om het systeem, kan zelf html, css, php.
Iemand?
Als je me lief aan kijkt wil ik je wel wat sturen :)
Dat zouw natuurlijk geweldig zijn, check je mail.