GEZOCHT community kenner/bouw/expert/guru ;)
Ik heb een vraag en hopelijk kunt u mij hierbij helpen... Wij van SnowRepublic
zijn al lange tijd op zoek naar de juiste programmeur om onze wintersport
community verder uit te bouwen. Resultaat na een klein jaar zoeken is NUL :(
Het gaat dus om een persoon/bedrijf die alle kennis en vaardigheden in huis
heeft om een community technisch succesvol te maken.
Wellicht kent u mensen vanuit privé of zakelijke sfeer die ons hierbij zouden
kunnen helpen. Ik wil u in ieder geval alvast bedanken voor de genomen moeite.
Werkzaamheden:
Advies, strategie en realisatie van volledig nieuwe community. Samen met het SR team doelstellingen en strategie bepalen voor de komende maanden.
Functie eisen:
Dit is dus bijna onmogelijk voor mij om te formuleren. Wel kan ik zeggen dat we zoeken naar niet alleen een technische alleskunner, maar vooral pok iemand die begrijpt wat we doen en waar we naar toe willen. Deze persoon zal alle nieuw media mogelijkheden kunnen kanaliseren en kunnen vertalen naar haalbare actiepunten.
Wat bieden wij:
Er zijn meerdere modellen mogelijk, van freelance tot vaste partner in het concept. We willen echt snel stappen kunnen maken er zijn hierdoor zeker interessante samenwerkings mogelijkheden.
Exacte vergoeding of juiste werkwijze zullen we gezamenlijk moeten afstemmen. Op voorhand is het moeilijk inschatten hoeveel tijd erin gestoken dient te worden.
Met vriendelijke groet,
Alex
SnowRepublic
reacties op [email protected]
Gewijzigd op 04/12/2010 13:13:47 door Lexie tim
Jouw bericht is niet volledig. Kijk even hier http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/criteria-php-vacature-berichten/16800/ en pas je bericht aan aub.
Groeten, Ozzie PHP
Het is jammer dat ik krap in m'n tijd zit i.v.m. afstuderen. Zou het iets zijn voor derde kwartaal 2011?
criteria, Zorg er eerst voor dat dit wel gebeurd, dit voorkomt ook onnodige vragen.[/modedit]
Zoals eerder gemeld voldoet de vacature niet aan de Er is ook interactie vanuit profielpagina's...feitelijk zoals bij elke andere community. Het klopt idd dat er nog veel werk aan de winkel is, vandaar ook mijn oproep. Probleem is dat we zelf weinig technische kennis in huis hebben om het verder goed op te zetten. Derde kwartaal 2011 zou te laat zijn aangezien we voor het nieuwe seizoen 2011 helemaal up and running moeten zijn. Mocht je eerder kunnen of iemand anders weten?!
@the dutch guy... ik zal de adv aanpassen aan de gestelde criteria's.
groeten,
alex
Lexie tim op 03/12/2010 20:25:36:
Er zijn meerdere modellen mogelijk, van freelance tot vaste partner in het concept. We willen echt snel stappen kunnen maken er zijn hierdoor zeker interessante samenwerkings mogelijkheden.
Zet je er ook nog even bij wat voor vergoeding hier tegenover staat? Dat neemt een hoop onduidelijkheid weg.