Gezocht DB bel en win script
ik ben op zoek naar een bel en win script database.
De rest had ik nog.
Groetjes simone
Dus als je de opbouw van je database ervan kwijt bent, zul je deze moeten (laten) opnieuw reconstrueren. Voor een bel-win-script wat niet zo groot is zou dit niet echt veel moeite zijn.
Gewijzigd op 04/12/2012 23:36:50 door - Ariën -
kan ik nu helemaal niks doen om die weer terug te krijgen ?
Misschien een install.php gebruiken of zo
- Maker mailen? Gezien je het bij hem gekocht hebt zou hij je vast wel kunnen helpen.
- De boel (laten) reconstrueren
- Backups uitpluizen, want ik mag aannemen dat je overal een backup maakt?
Gewijzigd op 04/12/2012 23:38:40 door - Ariën -
en back-up heb ik niet meer toen was het gewoon op een gratis hosting
Backups plaats je overigens niet op een gratis hosting. Ikzelf heb daar thuis een aparte schijf voor.
met wat mazzel heb je nog een dergelijke install.php o.i.d.
Gewijzigd op 04/12/2012 23:43:33 door - Ariën -
ik heb wel een install.php nog hier kan ik die gebruiken die is van een ander script wat niet werkte haha
Enige wat je nu nog kan doen is alle queries nalopen die er in de scripts voorbij komen, en dan opnieuw aanmaken.
oh dat gaat mij nooit lukken zelf, dan ben ik bang dat ik hem toch gewoon opniew moet kopen alleen voor de db
Als het geen haast heeft, kan ik volgende week nog eens even kijken, als het tenminste in een half uurtje te doen is. De meeste bel-win scripts zijn volgens mij niet zo heel groot.
Gewijzigd op 04/12/2012 23:52:58 door - Ariën -
Dat is nu juist het probleem hij komt bij budget scripts vandaan en die hebben geen contact knop of iets dergelijks.
Simone Netten op 04/12/2012 23:52:47:
Dat is nu juist het probleem hij komt bij budget scripts vandaan en die hebben geen contact knop of iets dergelijks.
Zulke sites zou ik dan vermijden, net als dat je een slecht-beveiligd script hebt gedownload, zoals eergisteren.
Als het geen haast heeft, kan ik volgende week nog eens even kijken, als het tenminste in een half uurtje te doen is. De meeste bel-win scripts zijn volgens mij niet zo heel groot.
Groetjes
Lijkt me wel te doen, maar volgende week kijk ik even dan. PM me dan even een link met de download.
Prima zal ik even doen
Ik zie wel dat het script dezelfde fouten kent als in de vorige (SQL-injection).
Mijn advies, niet meer op downloadscripts.nl dingen kopen. Ik durf te wedden dat dit verouderde en onveilige scripts uit 2006 zijn. Zelf programmeren of laten bouwen is in mijn oogpunt het beste.
Gewijzigd op 05/12/2012 00:20:46 door - Ariën -
Dan heeft het ook weinig zin als jij hem doorloopt of is het nu minder erg omdat ik geen gegevens of bestanden moet opslaan ?
Het script is niet zo heel groot bovendien...
Oke dan hoor ik wel wanneer je er naar hebt kunnen kijken, Alvast heel erg bedankt voor de moeite
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `bellers` (
`id` int(4) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
`code` varchar(10) NOT NULL,
`email` varchar(255) NOT NULL,
PRIMARY KEY (`id`)
) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=1 ;
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `winnaars` (
PRIMARY KEY (`id`)
PRIMARY KEY (`id`)
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `winnaars` (
PRIMARY KEY (`id`)
10 minuten werk (+stroomuitval )
Als maar belooft Simone om toch eens PHP te gaan leren. We willen je hier op PHPhulp erg graag helpen, maar dan is het wel erg handig dat je weet waar wij het over hebben, en dat je weet hoe jouw script werkt, en zodat je ook weet hoe je veiligheidsfouten er uit kan halen.
Gewijzigd op 05/12/2012 08:29:57 door - Ariën -
En?Is het gelukt?