Gezocht: designer voor import/export site
Ik zoek een php designer die voor 100euros (dus niet echt voor het geld) een import/export site wil en kan bouwen.
Trading dus tussen het rijke Nederland en het arme Bangladesh.
Dit is in ieder geval het minimale idee.
Niet hun site kopieeren aub.
Voorbeeld:
=======
http://www.eurocotton.net
Maar dan met een mogelijkheid tot bestellen via het Net ipv via de e-mail.
Een hoop tekst en fotos zijn al door contact dhr. H. uit B'desh naar mij toegezonden. (zijn foto + textiel + metaal etc...)
W.o. dus ook de grammen e.a. expliciete kenmerken.
Verder kan ik er dit nog over zeggen:
---Bedrijven hier in Nederland moeten via de site textielproduckten uit B'desh kunnen kopen; willen die producten zien op de site en overtuigd raken...
(import vanuit B'desh)
---Bedrijven daar in B'desh moeten via de site metaalproducten uit Nederland kunnen kopen; willen die producten zien op de site en overtuigd raken...
(export naar B'desh)
Vandaar het import/export aspect.
Ik hoop wel dat de eventuele toekomstige designer wat fantasierijker zal zijn qua lay-out.
Deze site is niet echt mooi of toegankelijk te noemen: http://www.eurocotton.net
Intussen zoek ik door naar nog een 2-tal voorbeelden, om een eventueel begin wat makkelijker te maken.
Zelf ben ik ook 24/7 beschikbaar voor vragen/sturing etc...
Groeten en hopelijk tot straks,
Hoogkamer
Hoogkamer:
Ik hoop wel dat de eventuele toekomstige designer wat fantasierijker zal zijn qua lay-out.
Deze site is niet echt mooi of toegankelijk te noemen: http://www.eurocotton.net
Tja, smaken kunnen verschillen natuurlijk...
Ik heb wel interesse, zou u contact met mij op kunnen nemen via mail? [email protected]
Michel423
aangezien het om een handel gaat, metalen en textiel, neem ik aan dat er wel wat meer budget voor is mgoed :) als bieze er tevreden mee is, dan is het ook mooi toch??
Gewijzigd op 23/08/2005 10:35:00 door Alfred -
Met die vraag zit ik ook al een tijdje...
Hoe goed moet je kunnen scripten/designen voor welk bedrag.
Misschien dat we daar eens een topic over kunnen openen, en die voor phphulp kunnen vaststellen als hulpmiddel bij dit soort topics. Of zijn dat 'illegale prijsafspraken'?
Lijklt mij een goed idee. Aangezien er ook veel siterequests aan mij worden gevraagt!
Je kan niet alle aanvragen over 1 kam scheren.
Wat reken je een commercieel bedrijf, een stichting of een particulier?
Ben je zelf een comm. bedrijf of een student die graag ervaring wil opdoen.
Bas:
je hebt gelijk michel :) voor 100 euro heb je nog niet eens een ontwerp in html..
Wellicht een idee van mij hier voor deze site en dat is om een soort van hoekje te maken waarin zeg maar dit soort topics terecht kunnen.
Noem het Vraag-Aanbod en waar mensen die geinteresseerd zijn om zich commercieel aan te bieden dit hier kenbaar maken en mensen die scripters etc. zoeken dit hier ook kenbaar maken.
Voor de mensen die alleen hier komen voor hulp blijven dan verschoond van dit soort oproepen en voor mensen die toch gebruik willen maken van deze diensten is er een plekje gecreeerd.
Zit je met het gegeven dat iemand dit zou moeten moderaten en je hiervoor "staff" te kort hebt dan kan je aan mijn jas trekken en stel me hierbij beschikbaar!!
Groet, lissy
Hoogkamer:
Het is jammer dat er alleen maar aan de centen wordt gedacht.
Ik ben een student, met webdesign als hobby... En dat er alleen aan centen wordt gedacht, de maatschappij zorgt hiervoor? Wat kan je in deze wereld nog zonder geld?
Hoe ga je dit laten werken...
Dat is allereerst voor jezelf.
Als iemand naar jou toekomt en vraagt of je een website voor hem wil bouwen, is dat geexpirimenteer een beetje over. Je moet nog steeds dingen laten werken, maar dan niet voor je zelf, maar voor anderen. En als het niet lukt, dan stapt je werkgever wel naar een ander.
Daarom is het nodig, dat iemand die zijn tijd erin wil steken om voor jou een website te maken, goed betaalt krijgt. Hij had ook in de plaats van programmeren een baantje kunnen zoeken.
Want met alleen naamsbekendheid en eeuwige roem red je het tegenwoordig niet meer.
@Hoogkamer: Alle aanvragen zijn inderdaad verschillend, maar ze zijn wel allemaal in te delen (gedeeltelijk) in categorieën. Daarom ook een richtlijn, niet iets waar je aan vast zit. (ik haat het om ergens aan vast te zitten, daarom hou ik niet van onderhouden)
En ook studenten hebben geld nodig. Je krijgt niet alles van je ouders...
@bout Lissy's opmerking: zou op zich geen kwaad kunnen, al is 'aanvragen' al zo'n soort hoekje. Het enige probleem is dat mensen zo off-topic reageren* (ja, ik ook)
Voor €100,- kan je een installatie van een osComerce met een lichtelijk aangepast thema krijgen denk ik.
* naar mijn mening
PS: ik heb geen interesse in zo'n website maken, wel in het met hulp van anderen samenstellen van een 'hoeveel kan ik vragen'-richtlijn.
Njah, overal wordt "offtopic" gereageerd.. Het wijkt altijd af, maar toch blijft het verband houden.. In dit topic toch al... Op zich stoort het me niet :) Feel free om zulk topic te starten, ben er ook wel benieuwd naar :)