Gezocht: freelance programmeur voor Twitter CMS

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mathijs K

Mathijs K

15/09/2010 11:45:39
Quote Anchor link
Met een budget van €250-500 euro ben ik op zoek naar een super-simpel systeem om een (bedrijfs-) Twitter account te beheren. Hier bestaan al oplossingen voor, zoals CoTweet en TweetFunnel, maar deze zijn voor de medewerkers van mijn bedrijf veel te complex en onoverzichtelijk.

Dit systeem bestaat dus uit een aantal onderdelen:
- Het CMS zelf, dit staat volledig los van Twitter
- Script dat elke x minuten gepubliceerde tweets uit het CMS naar Twitter verstuurd
- Script dat elke x minuten @mentions naar het Twitter-account ophaalt en in CMS zet

Binnen het CMS moeten nieuwe Tweets kunnen worden aangemaakt en binnengekomen mentions worden verdeeld en beantwoord. Daarbij is het belangrijk dat er niets gepubliceerd mag worden voordat een eindredacteur het heeft beoordeeld en goedgekeurd.

Overige punten:
- Requirements-document op aanvraag
- Hosting verzorg ik zelf, maar als je zelf een testomgeving hebt zou dat ideaal zijn
- Gebruik van AJAX belangrijk, zodat eindredacteurs de pagina niet constant hoeven te verversen. Ik denk hierbij aan, zoals op Twitter zelf, een kleine popup met 'er staat een nieuwe tweet klaar voor publicatie'.
- Goed gebruik van template-files gewenst, zodat ik later zelf aanpassingen kan doen
- Gebruik van MySQL database gewenst, op de korte termijn wil ik namelijk ook dat redacteurs tweets kunnen versturen in het CMS via e-mail en SMS.

Bij interesse of vragen: laat een berichtje achter of stuur een PB met contact informatie.

Alvast hartelijk dank voor interesse.
Gewijzigd op 15/09/2010 11:51:00 door Mathijs K

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 13:59:39

TJVB tvb

TJVB tvb

15/09/2010 11:55:29
Quote Anchor link
Dit is in ieder geval een duidelijke vacature.
Als je de criteria leest http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/criteria-php-vacature-berichten/16800/

Ik mis uit het rijtje alleen nog
* Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)

Verder heb ik de volgende vragen.
- Wat is de deadline?
- Moet het voor 1 twitter account of ook voor meerdere accounts?

Mathijs K

Mathijs K

15/09/2010 12:09:39
Quote Anchor link
Naam / bedrijfsnaam / contact informatie stuur ik liever via PB.

Deadline: hoe eerder hoe beter, uiterlijk binnen twee maanden

Meerdere accounts: Alles vanuit het CMS mag verstuurd worden naar één account. Wel willen we misschien @mentions van meerdere accounts ophalen, maar dat heeft nu geen prioriteit.

Veur Heur

Veur Heur

15/09/2010 18:58:56
Quote Anchor link
Lijkt me wel een interessant project. Ik ontvang graag meer informatie. Ga er overigens vanuit dat het design wordt aangeleverd gesliced en wel.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.