[gezocht] Iemand die meekanhelpen php
www.gamerookie.nl
het is de bedoeling dat de site een voledige metamaforse krijgt.
Maar het moet wel in de trant blijven van wat het is.
Prijs is onderhandelbaar.
Ik zoek iemand die mee kan helpen op het is de bedoeling dat de site een voledige metamaforse krijgt.
Maar het moet wel in de trant blijven van wat het is.
Prijs is onderhandelbaar.
* Werkzaamheden
* Functie eisen
* Wat jij biedt (contract / freelance)
* In geval van freelance, noem een richtprijs!
* Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)
Werkzaamheden; Tja.. de meehelpen de layout aantepassen.
Eisen; Je moet in ieder geval css en html kunnen en een beetje PHP
Ik bied; Freelance
de richtprijs; iets van 60 euro ligt aan hoe goed je kunt programmeren.
Contact; [email protected]
GameRookie.nl
Programmeren is iets anders als Designing/Slicing/Basing, onthoud dit ;)
niet dat ik veel weet ofsoo,
want ik kan designen en scripten maar beide op gevordede n00b nivo
Ik heb zonet een mailke gestuurd naar uw yahoo adres
60 euro is echt te weinig voor een compleet re-design. Voor een redelijk bedrag wil ik wel.
Helaas, ik heb geprobeerd maar het is zeer moeilijk om met deze persoon te werken. Ik snap wel dat iedereen ergens moet beginnen. Maar als men nog niet weet wat een database is of de gebruiker of ftp,dan kan ik niet helpen. Mss meer geluk bij iemand anders.
Elwin
Anyway, ik help je wel. Ik hoef echt niet zoveel geld. Ik vind €30 ofzo wel genoeg. Minder mag altijd ^^
Als je per se zoveel uit wil geven, mag dat natuurlijk ook ;)
vergeet niet hoeveel werk er wel niet inzit om een layout goed te maken in css te proppen er mooie divs van te maken en dan wss ook nog het script integreren..
maarja als je het voor 30 doet :P
veel succes dan maar
Maakt mij niks uit... Wat moet ik met al dat geld ^^
wat een mentaliteit, mensen als jij zullen er ook moeten zijn misschien, maar als iedereen zoals jij zou zijn zou de markt verschrikkelijk op ze gat liggen en bedanken wij je niet zo vriendelijk.
In werk zit moeite en moeite dient gewaardeerd te worden (in de vorm van geld) als men zich vrijwillig laat onderwaarderen, waar moet het dan heen met de IT wereld.
Een beetje brutaal zijn is echt niet verkeerd, een klant wil iets goeds, dan mag daar voor betaald worden. Het prijsje is dan niet alleen een waardering maar ook een zekere rechtmatige garantie voor de klant dat hij goed werk mag verwachten
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door M Ypma
nouja het is carnaval en k heb er nu 3 dagen opzitten en van die 60 euro red k nog net mooi een avondje :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nick Mulder
Als het niets word Pascal, ben ik geintresseerd in eventuele overname van het domein, natuurlijk tegen een mooie prijs :)