Gezocht iemand die mijn website wil repareren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Shiva traanman

shiva traanman

25/09/2010 10:17:48
Quote Anchor link
ik heb een swoopo clone die NIET gecodeerd maar helaas ook niet soepel loopt,
sommige dingen doen het niet of geven errors en ik vroeg me af wie dit voor mij kan repareren?

Ik betaal er wel voor maar niet te veel, serieuse antwoorden graag.

je kunt me bereiken op dit topic of via [email protected]
gelieve niet via pm

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 13:45:15

Noppes Homeland

Noppes Homeland

25/09/2010 11:07:28
Quote Anchor link
Misschien handiger als je aangeeft om wat voor soort problemen het gaat, al is het maar met een paar trefwoorden.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

25/09/2010 12:08:29
Quote Anchor link
De vacature voldoet niet geheel aan de criteria. Probeer wat meer informatie over de werkzaamheden te geven.

Shiva traanman

shiva traanman

25/09/2010 14:14:52
Quote Anchor link
De website staat momenteel online op bid.tattoostudioeerbeek.nl en wat ermoet gebeuren is het volgende.

*Kan niet op bid drukken :S
*De bid robots werken niet
*1 of 2 css bestanden pakken niet helemaal
*heb 2 database foutjes gevonden (kunnen er meer zijn)
*closed auctions krijg ik niet weg en doen het ook niet.
*en nog een paar kleine dingetjes die ik over het hoofd zie.

de eerste 2 punten zijn het belangerijkst
en ik denk dat het een database dingetje is

verder zoek ik iemand die dus met mysql overweg kan en natuurlijk php en ik denk dat er ook een beetje ajax in zit maar kan ik niet met zekerheid zeggen.

alle php files zijn wel aanwezig maar met (ik denk) kleine lullige foutjes die niet heel moeilijk zijn.

Graag hoor ik van jullie.

M.V.G.
Shiva Traanman
Gewijzigd op 25/09/2010 14:43:09 door shiva traanman

Niels K

Niels K

25/09/2010 14:25:52
Quote Anchor link
En wat is het budget?

Shiva traanman

shiva traanman

25/09/2010 14:37:19
Quote Anchor link
tussen de 100 en de 150 euro

Niels K

Niels K

25/09/2010 15:47:29
Quote Anchor link
Wat bedoel je in kan niet op 'bid' drukken?
Bedoel je 'place bid'? Daar kan ik gewoon op drukken hoor:)
Contacteer mij maar via pm met wat meer uitleg, dan wil ik het wel proberen voor je.
En over het geld zien we aan de hand van de grootte van het werk. Kan het nu niet echt voor je inschatten

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.