Gezocht: Iemand die WP-inlogsysteem kan repareren
Ik kan niet meer inloggen op mijn website, en dat vormt een groot probleem voor mij.
Ik ben 60 jaar en heb totaal geen verstand van PHP. Helaas heb ik gisteren 10 uur lang met een medewerker van PHP Hulp achter mijn PC gezeten. Deze bombardeerde mij met kreten en opgaven waar ik niets van begreep. Na 10 uur heb ik de moed opgegeven, daar de medewerker mij niet de hulp bood die ik nodig had. Mijn vraag is nu: wie is bereidt mij ( met geen verstand van PC en PHP) te helpen dit probleem op te lossen ?
Bij voorbaat dank voor de hulp
Gewijzigd op 09/03/2016 15:08:57 door - Ariën -
Kan je misschien je bericht nog even uitbreiden met wat meer details en de eisen die voor een dergelijk topic gelden?
En even ter informatie: Hier op het forum zijn we hier allemaal vrijwilligers, en geen medewerkers. ;-)
Gewijzigd op 08/03/2016 08:32:14 door - Ariën -
Edit:
We gaan elkaar hier niet aanvallen!
Toevoeging op 08/03/2016 08:52:33:
Nee dat is ook zeker niet de bedoeling, maar mijn vraag om hulp wordt niet gewaardeerd
Gewijzigd op 08/03/2016 08:42:53 door - Ariën -
Maar laten we dit topic maar even schoon van deze discussie.
Er zal vanzelf wel iemand melden. Wat meer informatie over de werkzaamheden is zeer gewenst. Lees ook het topic waar ik hier naar gelinkt heb.
Nog even een kleine aanvulling naar aanleiding van je reactie in dit topic en in je voorgaande topic.
Je hebt het waarschijnlijk, als gevolg van je eigen frustraties, niet in de gaten, maar je stelt je op z'n zachtst gezegd niet zo heel vriendelijk op. Je bent 60 jaar, je hebt geen verstand van PHP en je hebt geen idee hoe alles werkt, en vervolgens ga je de mensen op dit forum verwijten dat het allemaal niet lukt en dat ze je niet goed helpen. Zou het, heel misschien, ook een beetje kunnen komen omdat je er zelf niet zoveel vanaf weet? Is dat wellicht een mogelijkheid?
Als ik naar een autogarage ga en ik vraag aan een monteur hoe ik mijn motorblok moet vervangen, dan zal deze monteur mij ook met van allerlei termen om de oren slaan waar ik niks van begrijp. Waarom begrijp ik dat niet? Omdat ik wat essentiële basiskennis mis. Als ik zelf geen zin heb om die essentiële basiskennis eerst te gaan leren, dan is het onterecht om vervolgens die monteur te verwijten dat hij het niet goed uitlegt. En dat is wat jij nu een beetje aan het doen bent.
Je kunt hier op 2 manieren mee omgaan. Of je accepteert dat het even wat tijd kost om een oplossing te vinden en je waardeert daarbij de hulp van de vrijwilligers op dit forum, of je huurt iemand in tegen betaling en je probleem is binnen een dag opgelost.
Hoe dan ook, het is niet chique om hier mensen aan te gaan vallen die jou op geheel vrijwillige basis en in hun eigen tijd proberen te helpen.
Het probleem is ontstaan toen ik de Plug-in HomeControl heb geïnstalleerd, daar heb ik aanpassingen gedaan, maar toen ik de slider wilde uitproberen met de meegeleverde code ging het fout. Inmiddels heb ik de betreffende Plug-in verwijderd maar kan nog steeds niet inloggen.
Als je dit zelf niet lukt kun je inderdaad iemand inhuren die er veel kennis van heeft. Meestal zo opgelost en scheelt jezelf een hoop tijd.
Ik heb hem verwijder in FileZilla, maar ik weet niet wat je met bedoeld met " heb je hierna ook je cached geleegd?
wp-content/cache/ verwijderen. Indien je deze niet hebt kun je CTRL + F5 gebruiken om zelf je browser cache te legen en als het goed is moet je /wp-admin/ weer te voorschijn komen.
Iemand die zich geroepen voelt om Wiel te helpen, mag zich ook in dit topic melden of met hem via PM contact opnemen. Het staat niet voor niets in het vacature-forum. ;-)
dit laatste begrijp ik niet. Ik zie de map wp-content, met daar onder 3 mappen Languases, Plug-ins en Themes maar geen Cache, ik heb wel de geschiedenis van Firefox gewist
Hij bedoelt dat je anders op CTRL+F5 (toetsencombinatie) moet drukken in je browser om de cache te legen.
In de browser ? dat begrijp ik niet
Browser is het scherm waarin je internet.
Bijv. Firefox, Internet Explorer, Chrome etc....
Als ik een tip mag geven, als je onbekende termen tegen komt, dan kan je deze via Google of Wikipedia opzoeken.
De Bijv. Firefox, Internet Explorer, Chrome etc....
Als ik een tip mag geven, als je onbekende termen tegen komt, dan kan je deze via Google of Wikipedia opzoeken.
Gewijzigd op 08/03/2016 14:27:41 door - Ariën -
ok, heb ik gedaan, maar kan nog steeds niet inloggen
http://www.pfz.nl/forum/topic/11417-kan-niet-meer-inloggen-op-mijn-website/
Je kunt via je hosting geen backup terug laten zetten?
Je kunt via je hosting geen backup terug laten zetten?
Helaas, er is geen back-up beschikbaar
Of de boel herstellen zoals het was en die verwijderde map terugplaatsen? En vervolgens de addon netjes weer via Wordpress verwijderen.
Ik heb de Plug-in verwijderd
Plugin weer downloaden en met Filezilla terug proberen te zetten, als dat lukt?
Sorry maar ik heb geen idee hoe ik dit zou moten doen, de plugin zit in WP.