Gezocht: iemand met Google Analytics diploma

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

25/05/2011 18:32:12
Anchor link
Beste,

Voor mijn opleiding (HBO Communicatie) moet ik voor het vak Google Analytics een opdracht maken. Als ik een Google Analytics diploma heb krijg ik echter vrijstelling voor deze opdracht, iets dat ik graag zou willen. Omdat ik zelf niet zo goed ben in Google Analytics en geen tijd heb om hiervoor te leren wil ik vragen of iemand bereid is op mijn naam het GAIQ te maken (en natuurlijk te behalen). Hier staat een vergoeding van 65 euro tegenover (40 euro test en 25 euro beloning)en eeuwige roem. Graag iemand die de GAIQ al een keer gemaakt heeft.

Zou je dit voor mij willen doen? Reageer dan even.
Gewijzigd op 25/05/2011 18:36:45 door

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 21:29:58

- SanThe -

- SanThe -

25/05/2011 18:58:57
Anchor link
Ik hoop dat er niemand is die mee wil doen aan deze oplichterij.

Jasper DS

Jasper DS

25/05/2011 19:01:34
Anchor link
Ik geef SanThe volledig gelijk en zou de moderatie graag willen vragen om dit topic te sluiten.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/05/2011 19:15:08
Anchor link
Hej Allard,

Leuk te horen dat je dit vraagt. Ik heb even aan je mentor dit topic doorgegeven.
Je zult straks wel wat meer van hem horen over je aanbod.

Succes met je opleiding verder hè?

Niels K

Niels K

25/05/2011 19:15:18
Anchor link
Beste Allard.

Het is niet de bedoeling om phphulp te gebruiken voor je school opdrachten. Daarnaast wil PHPhulp helemaal niets te maken hebben met oplichterij!

Om deze redenen wordt dit topic gesloten.

Met vriendelijke groeten,

Niels.

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.