Gezocht: Jonge, ambitieuze webdeveloper
Een jong, snelgroeiend bedrijf dat ervan overtuigd is dat 3D-printen de toekomst zal veranderen. 3Dock is een online platform voor consumenten dat het mogelijk maakt om printbare 3D-modellen te kopen, verkopen en met elkaar te delen. Daarbij is het voor de consument direct mogelijk om het 3D-model te laten printen bij één van onze partners.
Onze doel is om 3D-printen, dat door velen al een nieuwe Industriële Revolutie genoemd is, op deze manier toegankelijker te maken voor de massa.
Wij zoeken:
Per direct een jonge, ambitieuze webdeveloper die zijn/ons enthousiasme kan omzetten naar concrete producten. Iemand die gefascineerd is door nieuwe technologieen, met eigen ideeën durft te komen en bereid is hard te werken voor zijn doelen.
Samen met onze twee huidige parttime webdevelopers wordt jij verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen en het onderhouden van de website 3Dock.com. Daarnaast heb je de mogelijkheden nieuwe ideën te brengen en uit te voeren.
Vaardigheden
- Uitstekend met PHP, MySQL
- Bekend met XHTML, CSS, JQuery, Javascript
- Bekend met Smarty (geen vereiste, wel een pré)
Wij bieden:
Een baan (3-5 dagen) bij een snelgroeiend, ambitieus bedrijf, waar jij de kans krijgt om mee te kijken met alle facetten van het ondernemen. Daarbij krijg je de ruimte om jouw ideeën uit te werken en groeit je salaris mee met het bedrijf. Zin in een uitdagende functie bij een bedrijf dat ambieert aan het eind van dit jaar in vijf landen actief te zijn? Solliciteer dan per mail of neem direct contact op met Ralph van Bemmel via onderstaande gegevens:
3Dock
Science Park 402
1098XH Amsterdam
T +31626899409
E [email protected]
Hoort dit niet bij vacatures, of ligt het aan mij
het staat toch onder "vacatures"? Lijkt me geen probleem.
Max vd Bosch op 20/07/2011 12:24:53:
Hoort dit niet bij vacatures, of ligt het aan mij
Het staat ook in vacatures...