Gezocht: Muzieksysteem
Ik ben op zoek naar een php script
een muzieksysteem.
met een muziek systeem bedoel ik,
een soort van lijst waar ik mijn muziek inzet
en dat andere bezoekers dat weer kunnen beluisteren
Als je vragen hebt laat dan nog ff een berichtje achter
Mvg Kevin Zuijdendorp
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kevin
In dit forum willen we graag ook de oplossingen op de vragen.
Dit is een muzieksysteem:
Maar waarschijnlijk niet wat je bedoelt. Leg eens uit wat je bedoelt, wat 'een muzieksysteem' is zo'n vaag begrip dat alles wel van toepassing kan zijn.
Beste kevin, ik hoop dat dit je laatste driedubbelpost is, anders smijt ik ze allemaal dicht.
p.s. srry voor dat dubbele posten het was mijn eerste keer dat ik wat neerzetten dus er ging wat fout
mijn excusses daarvoor :(
mijn oplossing de gewenste oplossing is? Het was als grap bedoeld omdat je zo'n domme vraag (ja ze bestaan!) stelt.
Maar goed, als jij er blij mee bent, dan is dat altijd mooi meegenomen!
Je gaat toch niet menen dat Maar goed, als jij er blij mee bent, dan is dat altijd mooi meegenomen!
Hij is nu aan het installeren het lijkt me een super systeem alvast bedankt frank
iTunes ...
PS: het is niet echt slim om zo maar je email adres te posten.. doe het dan op zen minst zo: kevinzuijdendorp [AT] hotmail [DOT] com ;) Ivm (spy)bots enzo ...
bedankt ponzi ik zal er aan denken
helaas is dat systeem van ¡tunes is niet zo systeem wat ik wou maar tog bedankt ik heb een systeem nodig dat ik muziek erop zet en dat mensen dat kunnen beluisteren
andere scripts zijn altijd nog welkom!
Mvg Kevin
kevin:
Waarom verbaast mij dat niet? Jij geeft geen enkele informatie over wat jij zoekt. Je roept alleen dat het gaat over muziek. Jij krijgt dus ook een programma dat iets met muziek heeft te maken.helaas is dat systeem van ¡tunes is niet zo systeem wat ik wou maar tog bedankt ik heb een systeem nodig dat ik muziek erop zet en dat mensen dat kunnen beluisteren
Een domme vraag levert een dom antwoord op. Een slimme vraag daarintegen zou wel eens een slim antwoord kunnen opleveren...
Vraag: Aan welke eisen moet het systeem voldoen dat jij zoekt?
ik doe dit ook niet vaak
haha
Ik ga lkkr slapen ik kijk morgen ochtend weer of er nog reacties zijn Groetjes