Gezocht: PHP, JavaScript Programmeur
DIT IS EEN VACATURE EN GEEN SITE REVIEW
Gelieve dan ook enkel te reageren indien je intresse hebt in de vacature.
Dit valt toch amper serieus te nemen?
Groetjes
Een afbeelding in HTML vind ik nou niet echt gevorderd. Terwijl ik HTML stijlen juist wel gevorderd vind, omdat je hierbij ook meteen de koppeling tussen HTML en CSS aanmaakt, en ze dus ook richting CSS zullen gaan.
kevin vermaat schreef op 03.06.2009 19:25:
Hipska bedankt voor het verduidelijken van de topic, echter vind ik het persoonlijk niet erg als mensen fouten opmerken, deze kan ik er dan namelijk uitvissen.
Groetjes
Groetjes
Dat is tegen de regels van het forum.
Om sites te reviewen hebben we een categorie SITE REVIEWS.
Klinkt logisch toch?
aha oke, maar stel dat je het beide wilt? dus revieuw en vacature? moet ik dan 2 toppics plaatsen?
ehm nou jou site mag eigenlijk niet gereviewed worden want het is en template.
Het gaat voornamelijk om de inhoud, deze is gekoppelt aan HTML CSS JavaScript en PHP binnenkort. Maar oke, ik snap wat je bedoeld.
kevin vermaat schreef op 03.06.2009 17:15:
Naast een class of id, nooit iets in de tag zelf zetten. Dit moet je allemaal laten doen door je css.Hoe zou ik trouwens die table moeten doen als die zo nog niet goed is?
Als je goed geschreven (x)html hebt, kun je dit ook gemakkelijk doen.
@ Afra & Hipska: Ik snap wat jullie bedoelen, maar zoals als eerder is gezegd, het is onmogelijk om dit topic ergens anders in te proppen. Hij zelf geeft ook blijkbaar aan dat hij dit niet erg vind. Dus ik zie zo zeer het probleem niet, maar goed.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitchell
Zoals Hipska al vermeld had, dit is een vacature, en geen review, en ook geen help topic, dus reageer alstublieft alleen als u interesse heeft in de vacature. Mijn excuses dat ik dit zelf nu niet doe, maar blijkbaar zijn de mensen hier nogal hardleers.
Iemand nog ASP.NET kennis? Verder ben ik voorzien. Dus close topic maar. Ik maak wel een revieuw topic aan.