Gezocht: PHP programmeur te Ede

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Remco Vogelpoel

Remco Vogelpoel

09/02/2011 15:58:44
Quote Anchor link
Na jarenlange uitbesteding aan freelance programmeurs, ben ik op zoek naar een ervaren PHP/MSQL programmeur die in loondienst wil werken, partime of fulltime, bij voorkeur uit de omgeving Arnhem, Ede, Wageningen, Veenendaal. (Zelf bevind ik mij in Ede)

De werkzaamheden zullen voornamelijk bestaan uit het ontwikkeling van ons eigen Eblocks CMS en Ecommerce systeem.
Denk aan het onderhoud en finetuning van reeds ontwikkelde functionaliteiten, maar ook de ontwikkeling van nieuwe modules en het zoekmachine optimaliseren van de websites van onze klanten.....

Eigen inzicht en kennis is van groot belang, wij bieden een een functie die veel zelfstandigheid geniet.
Gezien Art Digital een klein bedrijf is, zullen de werkzaamheden redelijk divers zijn, en zal je ook direct in contact komen met onze klanten, en heb je veel vrijheid in je werk.

Vereist:

* Uitstekende kennis van PHP
* Uitstekende kennis van MySQL
* Uitstekende kennis van HTML, CSS, JavaScript, AJAX. etc
* Aanvullende kennis voor webserver beheer, linux, apache etc.

Ervaring
Ik zoek iemand met minimaal 4 jaar ervaring met het custom made programmeren van php/msql systemen.

Heb je interesse, stuur mij dan een email t.a.v. Remco Vogelpoel, naar [email protected].

Bedankt voor het lezen

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 08:55:01

Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

09/02/2011 16:05:20
Quote Anchor link
Heb er op gereageerd!
Gewijzigd op 09/02/2011 16:05:50 door Kumkwat Trender

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.