Gezocht: PHP programmeur voor een spaar- en cashbackprogramma

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Erkin Oxx

Erkin Oxx

08/11/2011 16:25:02
Quote Anchor link
Wij zijn per direkt op zoek naar een ervaren PHP programmeur voor het scripten van een spaar- en cashbackprogramma.

Wat vragen wij:

- ervaring met en enige kennis van affiliate marketing is vereist.
- het liefst ervaring met het Yii Framework maar niet vereist (mag ook bijv. Zend)
- ervaring met het toepassen van API's
- uurtarief tot ongeveer 40 euro
- niet op locatie

Spaarprogramma in het kort:

Bij een online spaarprogramma ontvangen leden dagelijks aanbiedingen van gerenommeerde adverteerders per e-mail. Leden kunnen vervolgens punten sparen door in te gaan op deze aanbiedingen. De gespaarde punten kunnen leden daarna inwisselen tegen echt geld of cadeaus.

Het project dient uiterlijk binnen 2 maanden afgerond te worden.

We hebben al een PSD design van de meeste belangrijke pagina's. Het dient alleen nog gesliced/gebased te worden in xHTML.

Graag zien wij reacties tegemoet van programmeurs die de tijd hebben om dit project binnen 2 maanden te realiseren en een portfolio kunnen aantonen.

Belangstellenden die een fixed-price offerte willen uitbrengen kunnen mij een PM sturen.

Groeten
Erkin

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 01:39:43

TJVB tvb

TJVB tvb

09/11/2011 09:55:46
Quote Anchor link
Toch raar dat je een maximum uurtarief noemt en dan een vaste prijs vraagt
Iemand die het met 40 uur af heeft voor €2500 (=62,50 per uur) is dus niet goed terwijl iemand die er 120 uur over doet voor €4800 (=40 per uur) wel goed is.

Erkin Oxx

Erkin Oxx

09/11/2011 10:05:32
Quote Anchor link
Beste TJVB

Zo zwart wit moet je het niet zien. Omdat ik een goede schatting kan maken hoeveel uren iemand kwijt is voor het scripten van een spaarprogramma zoals ik in gedachten heb(heb in het verleden al hiermee te maken gehad), heb ik een uurtarief van 40 euro genoemd. Er staat ook "ongeveer" 40 euro. Dus als jouw uurtarief 50 euro is, is dat ook geen ramp.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.