Gezocht : PHP programmeur
Maken van koppelingen tussen Magento en andere systemen
Maken van kleine aanpassingen in Magento modules ( Open source ) zodat er extra functies bijkomen
Maken en optimaliseren van scripts , allerlei soorten, in overleg om klantgerichte oplossingen te bouwen.
Vereisten :
Je bent creatief , oplossingsgericht en commercieel ingesteld. Referenties zijn een pre. Je weet wat een onderneming is en wat een klant wil zien / verwacht in een webshop. Ook ben je in staat om zelfstandig te werken en oplossingen te maken voor aangedragen probleemstellingen. Ervaring met Magento en het maken van modificaties zodat het doet wat je wil is een pre.
Financieel :
Marktconform
Termijn :
Voor langere duurzame relatie. In het begin veel werk , later wellicht wat minder na c.a. 2 tot 3 maanden afhankelijk van wat het zomerseizoen brengt aan drukte. Volwassen mensen hebben volwassen wensen dus alles is bespreekbaar zolang de doelstellingen maar worden behaald.
Liefst per e-mail op [email protected]
Gewijzigd op 31/01/2012 18:26:07 door Wijnand Schouten
Als je met Magento etc. komt reageert niemand hier. Als je zoveel werk hebt te doen, waarom niet gewoon een site van scratch laten maken?
Mvg,
Piet
Piet, ik las net iets over de topicstarter in zn waarde laten, vacatures netjes beantwoorden. Van jou. Ga dan niet als een huichelaar hier mensen af liggen kraken
Jeroen vd op 05/02/2012 23:40:58:
Piet, ik las net iets over de topicstarter in zn waarde laten, vacatures netjes beantwoorden. Van jou. Ga dan niet als een huichelaar hier mensen af liggen kraken
+1
@Piet, wat een vooringenomen mening en zeer onjuiste aannames. Niet alle developers zijn creatief, niet alle developers zijn (grafisch)designers. Met name de m/v die dit allemaal in hun mars hebben zijn zeldzaam en niet zoals jij stelt dat alle developers dit hebben. Er zijn plenty developers die werken op basis van een functioneel en technisch ontwerp dat door anderen gemaakt is. Daarom is er met de vacature tekst van Wijnand niks mis.
Heb het gemerkt dat developers niet creatief zijn. In mijn huidige klas kan 1 klasgenoot en ik goed website's designen. De rest heeft een creativiteit van 0,0%. Ik heb dan het geluk gehad dat ik dingen kon vragen aan een enorm goede webdesigner. Maar hij vertelde mij ook dat het niet veel voorkomt dat iemand kan designen en programmeren.
Veel succes allemaal en geniet van het mooie winterweer !
+1 één voor de PHPHulp helden!
Webdevelopers die niet kunnen developen...erg logisch volgens jullie hé?
Mvg,
Piet
Niet door onze reacties, maar door die van jou. En zoals aad al zei, je kunt op meerdere manieren creatief zijn. Zowel grafisch als technisch. Ja, dat vinden wij logisch.
Piet Jansen op 09/02/2012 00:13:16:
Webdevelopers die niet kunnen developen...erg logisch volgens jullie hé?
Niet logisch maar komt wel vaak voor dat mensen zich 'webdeveloper' noemen en vervolgens prutser zijn ;)
Take it easy en stap voortaan met het goede been uit bed :)
Omdat de vacature vervult is sluit ik het topic!