Gezocht : PHP programmeur

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Wijnand Schouten

Wijnand Schouten

31/01/2012 18:24:46
Anchor link
Werkzaamheden :

Maken van koppelingen tussen Magento en andere systemen
Maken van kleine aanpassingen in Magento modules ( Open source ) zodat er extra functies bijkomen
Maken en optimaliseren van scripts , allerlei soorten, in overleg om klantgerichte oplossingen te bouwen.

Vereisten :

Je bent creatief , oplossingsgericht en commercieel ingesteld. Referenties zijn een pre. Je weet wat een onderneming is en wat een klant wil zien / verwacht in een webshop. Ook ben je in staat om zelfstandig te werken en oplossingen te maken voor aangedragen probleemstellingen. Ervaring met Magento en het maken van modificaties zodat het doet wat je wil is een pre.

Financieel :

Marktconform

Termijn :

Voor langere duurzame relatie. In het begin veel werk , later wellicht wat minder na c.a. 2 tot 3 maanden afhankelijk van wat het zomerseizoen brengt aan drukte. Volwassen mensen hebben volwassen wensen dus alles is bespreekbaar zolang de doelstellingen maar worden behaald.

Liefst per e-mail op [email protected]
Gewijzigd op 31/01/2012 18:26:07 door Wijnand Schouten

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 23:19:25

Piet Jansen

Piet Jansen

05/02/2012 23:28:38
Anchor link
Weet je, die vereisten met creatief, oplossingsgericht en commercieel ingesteld bla bla is wel een beetje onzinnig. Sinds wanneer is een web developer niet creatief. We leren immers dingen creëren, dus hoe kunt u van ons nog verwachten dat we creatief moeten zijn? Oplossingsgericht, hetzelfde verhaal. Als een web developer iets maakt, gaat hij/zij niet halverwege stoppen en zeggen, oh, ik heb een probleem, nou, dan zet ik de pc uit, ga ik even iets anders doen. Zo wordt de vacature verziekt.

Als je met Magento etc. komt reageert niemand hier. Als je zoveel werk hebt te doen, waarom niet gewoon een site van scratch laten maken?

Mvg,
Piet

Jeroen VD

Jeroen VD

05/02/2012 23:40:58
Anchor link
Piet, ik las net iets over de topicstarter in zn waarde laten, vacatures netjes beantwoorden. Van jou. Ga dan niet als een huichelaar hier mensen af liggen kraken

- SanThe -

- SanThe -

06/02/2012 05:32:19
Anchor link
Jeroen vd op 05/02/2012 23:40:58:
Piet, ik las net iets over de topicstarter in zn waarde laten, vacatures netjes beantwoorden. Van jou. Ga dan niet als een huichelaar hier mensen af liggen kraken

+1

Aad B

Aad B

06/02/2012 10:06:51
Anchor link
@Piet, wat een vooringenomen mening en zeer onjuiste aannames. Niet alle developers zijn creatief, niet alle developers zijn (grafisch)designers. Met name de m/v die dit allemaal in hun mars hebben zijn zeldzaam en niet zoals jij stelt dat alle developers dit hebben. Er zijn plenty developers die werken op basis van een functioneel en technisch ontwerp dat door anderen gemaakt is. Daarom is er met de vacature tekst van Wijnand niks mis.

Mitchell -

Mitchell -

06/02/2012 11:35:30
Anchor link
Heb het gemerkt dat developers niet creatief zijn. In mijn huidige klas kan 1 klasgenoot en ik goed website's designen. De rest heeft een creativiteit van 0,0%. Ik heb dan het geluk gehad dat ik dingen kon vragen aan een enorm goede webdesigner. Maar hij vertelde mij ook dat het niet veel voorkomt dat iemand kan designen en programmeren.

Wijnand Schouten

Wijnand Schouten

06/02/2012 11:43:13
Anchor link
Het topic mag dicht. Ik heb inmiddels iemand gevonden voor dit werk die aan de slag is.

Veel succes allemaal en geniet van het mooie winterweer !

Piet Jansen

Piet Jansen

09/02/2012 00:13:16
Anchor link
Zo, bedankt allemaal dat jullie met één toevoeging van mij het hele topic hebben verziekt...

+1 één voor de PHPHulp helden!

Webdevelopers die niet kunnen developen...erg logisch volgens jullie hé?

Mvg,
Piet

Jeroen VD

Jeroen VD

09/02/2012 07:24:32
Anchor link
Niet door onze reacties, maar door die van jou. En zoals aad al zei, je kunt op meerdere manieren creatief zijn. Zowel grafisch als technisch. Ja, dat vinden wij logisch.

Kees Schepers

kees Schepers

09/02/2012 08:55:51
Anchor link
Piet Jansen op 09/02/2012 00:13:16:
Webdevelopers die niet kunnen developen...erg logisch volgens jullie hé?

Niet logisch maar komt wel vaak voor dat mensen zich 'webdeveloper' noemen en vervolgens prutser zijn ;)

Take it easy en stap voortaan met het goede been uit bed :)

Omdat de vacature vervult is sluit ik het topic!

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.