Gezocht: php/html progammeur (PROF)
Zoeken voor de nieuwe website www.nextdoor-vathorst.nl
iemand die Heel erg goed php & html kan
Wij zoeken hiervoor mensen die weinig geld vragen of helemaal niks.
We hebben al een design
Het moet een site worden
Met chatbox
Admin systeem (uitgebreid maar simpel tegebruiken)
Ledensysteem(uitgebreid maar simpel tegebruiken)
Meer moet nog overlegd worden met de jongerenraad van nextdoor
Dat gebeurt a.s maandag
U kunt hier een reactie neerzetten
Of mailen naar
[email protected] (mag je ook toevoegen)
of
[email protected]
We horen graag van u.
Mvg Kevin Zuijdendorp (jongerencentrum Nextdoor Vathorst,Amersfoort)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kevin
mvg
B. Er staat niet in wat er moet gebeuren
Edit:
Naar jou lijstje kijkend vraag ik mij af wat jij onder weinig verstaat. Reken maar op bedragen boven de 250€.
Naar jou lijstje kijkend vraag ik mij af wat jij onder weinig verstaat. Reken maar op bedragen boven de 250€.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nick Mulder
Is er niet iemand uit jullie gemeenschap die het kan bouwen/ bij kan houden? Dat lijkt me een veel effectievere oplossing dan dat je het over ver zoekt. En een betrokken iemand (van de gemeenschap) zal het ook eerder vrijwillig doen ;)
Mijn tips:
- Zoek iemand binnen jullie community/wijk/kennissen kring.
- Zoek sponsoren voor op de site, met dat geld zou je dan iemand kunnen betalen.
- Of laat het 'professioneel' (wazig begrip trouwens, specificeer!) varen en laat wat 'beginners' het project aanpakken. Wellicht komt er wat leuks uit en heeft die persoon de mogelijkheid om zijn portfolio uit te breiden.
- Zet dat ontwerp online, er zit een groot verschil tussen een jpg, een wazige html-tabellen-meuk en een keurige css als iemand iets moet implementeren.
Je zou er ook voor kunnen kiezen om een CMS-systeem als Joomla te installeren. Dan kom je op hetzelfde uit met een berg (handige) mogelijkheden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn