Gezocht: php/html progammeur (PROF)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kevin

Kevin

21/03/2007 17:28:00
Quote Anchor link
Hallo , wij van Jongeren Centrum Nextdoor uit Vathorst
Zoeken voor de nieuwe website www.nextdoor-vathorst.nl
iemand die Heel erg goed php & html kan
Wij zoeken hiervoor mensen die weinig geld vragen of helemaal niks.
We hebben al een design
Het moet een site worden
Met chatbox
Admin systeem (uitgebreid maar simpel tegebruiken)
Ledensysteem(uitgebreid maar simpel tegebruiken)
Meer moet nog overlegd worden met de jongerenraad van nextdoor
Dat gebeurt a.s maandag

U kunt hier een reactie neerzetten
Of mailen naar

[email protected] (mag je ook toevoegen)
of
[email protected]

We horen graag van u.

Mvg Kevin Zuijdendorp (jongerencentrum Nextdoor Vathorst,Amersfoort)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kevin

PHP hulp

PHP hulp

03/01/2025 09:25:39

W W

W W

21/03/2007 17:32:00
Quote Anchor link
Graag meer informatie. Wat voor site moet het worden? Moet het design ook nog gemaakt worden?

mvg

Nick Mulder

Nick Mulder

21/03/2007 17:34:00
Quote Anchor link
A. Je zoekt een professional, maar je hebt niks/weinig te bieden
B. Er staat niet in wat er moet gebeuren
Edit:

Naar jou lijstje kijkend vraag ik mij af wat jij onder weinig verstaat. Reken maar op bedragen boven de 250€.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nick Mulder

Robert Deiman

Robert Deiman

21/03/2007 17:43:00
Quote Anchor link
@Kevin Zuijdendorp

Is er niet iemand uit jullie gemeenschap die het kan bouwen/ bij kan houden? Dat lijkt me een veel effectievere oplossing dan dat je het over ver zoekt. En een betrokken iemand (van de gemeenschap) zal het ook eerder vrijwillig doen ;)

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

21/03/2007 17:55:00
Quote Anchor link
Okay, professioneel en gratis gaan natuurlijk niet goed samen. Natuurlijk maak ik ook wel eens dingen voor nop (vaak als het gaat om vrijwilligersprojecten of mensen die ik goed ken) en dat doe ik dan ook zo goed/veilig/serieus mogelijk maar... Ik denk niet dat er veel mensen zijn die gratis zomaar even een berg tijd investeren waar ze vervolgens niks voor terugkrijgen. Tenzij ze 'feeling' met het project/doel hebben. Ik ben zelf een hooglander dus als een hooglands jongerencentrum naar mij toe zou komen zou ik het leuk vinden, maar vathorst? Pfff... ;).

Mijn tips:
- Zoek iemand binnen jullie community/wijk/kennissen kring.
- Zoek sponsoren voor op de site, met dat geld zou je dan iemand kunnen betalen.
- Of laat het 'professioneel' (wazig begrip trouwens, specificeer!) varen en laat wat 'beginners' het project aanpakken. Wellicht komt er wat leuks uit en heeft die persoon de mogelijkheid om zijn portfolio uit te breiden.
- Zet dat ontwerp online, er zit een groot verschil tussen een jpg, een wazige html-tabellen-meuk en een keurige css als iemand iets moet implementeren.

Je zou er ook voor kunnen kiezen om een CMS-systeem als Joomla te installeren. Dan kom je op hetzelfde uit met een berg (handige) mogelijkheden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.