Gezocht PHP/HTML Scripters voor habbofansite
kevin
30/09/2006 22:07:00Hallo ik zoek vrijwilligers die goed kunnen werken met html/php
ik heb best wel veel nodig voor me habbofansite
zoals admin paneel contact gastenboek enz
Mvg Kevin
ik heb best wel veel nodig voor me habbofansite
zoals admin paneel contact gastenboek enz
Mvg Kevin
PHP hulp
08/11/2024 12:54:17Ponzi
30/09/2006 22:10:00kevin
30/09/2006 22:11:00Red Crew
30/09/2006 22:14:00kevin
30/09/2006 22:16:00Ik kan niet veel :P
haha alleen een beetj dingen aanpassen met frontpage ik zal de volgende keer het samen in 1 topic voegen ;)
haha alleen een beetj dingen aanpassen met frontpage ik zal de volgende keer het samen in 1 topic voegen ;)
Red Crew
30/09/2006 22:29:00Dus jij vraagt dat een compleet onbekende voor u een complete site gaat maken ?
No offence,
denk eens realistisch na vooraleer je iets post.
Als je u bij een php(HULP) community aansluit die gaan jullie alleen helpen als jij zelf iets maakt en je een probleem hebt waar je niet uitkomt.
Dan gaan zij proberen om u tips te geven waardoor je uw probleem kan oplossen.
Complete scriptings zullen ze alleen doen tegen betaling. En een CMS gaat wel wat meer als 100 € kosten.
Je weet toch: voor wat hoort wat.
Ofwel sluit jejzelf aan bij een Habbo community en richt je daar samen met vrienden habbofans een gezamelijke site op.
Ofwel zoek je een paar irl vrienden op die je helpen ermee.
Ik zou beginnen met (x)HTML en CSS te leren.
En gebruik een programma dat de html niet zelf genereerd want frontpage maakt er een serius boeltje van.
Veel succes.
No offence,
denk eens realistisch na vooraleer je iets post.
Als je u bij een php(HULP) community aansluit die gaan jullie alleen helpen als jij zelf iets maakt en je een probleem hebt waar je niet uitkomt.
Dan gaan zij proberen om u tips te geven waardoor je uw probleem kan oplossen.
Complete scriptings zullen ze alleen doen tegen betaling. En een CMS gaat wel wat meer als 100 € kosten.
Je weet toch: voor wat hoort wat.
Ofwel sluit jejzelf aan bij een Habbo community en richt je daar samen met vrienden habbofans een gezamelijke site op.
Ofwel zoek je een paar irl vrienden op die je helpen ermee.
Ik zou beginnen met (x)HTML en CSS te leren.
En gebruik een programma dat de html niet zelf genereerd want frontpage maakt er een serius boeltje van.
Veel succes.
Ponzi
30/09/2006 22:39:00Kevin,
RedCrew zegt het misschien cru, maar hij heeft in wezen wel gelijk. Het is de bedoeling dat we je met je problemen helpen. Je had je topic beter in bij de vacatures geplaatst ;) .
Ook zoals RedCrew zei is het een tijdrovend werkje om zo'n volledige site in elkaar te steken. Misschien kan je ergens een gratis CMS gebruiken (Lees: Google op CMS) terwijl je HTML en CSS leert?
Veel succes ermee ;) !
RedCrew zegt het misschien cru, maar hij heeft in wezen wel gelijk. Het is de bedoeling dat we je met je problemen helpen. Je had je topic beter in bij de vacatures geplaatst ;) .
Ook zoals RedCrew zei is het een tijdrovend werkje om zo'n volledige site in elkaar te steken. Misschien kan je ergens een gratis CMS gebruiken (Lees: Google op CMS) terwijl je HTML en CSS leert?
Veel succes ermee ;) !