Gezocht: PHP/MySQL progammeurs (studenten)
Ik zoek programmeurs die:
- zo'n 10 á 15 uur per week beschikbaar hebben
- verstand/ervaring hebben met PHP (OOP) en Mysql
- graag wat bij willen leren en hun kennis willen verbreden
- geen 9-5 mentaliteit hebben en ook best in het weekend kunnen werken
- het liefste uit de omgeving van Amsterdam komen, maar dit is niet verplicht
- kennis van javascript, jquery en een beetje Photoshop een grote pré
Het werk gebeurt op uurbasis!
Bij interesse, stuur me een PM bericht! Verder contact hebben we dan via de e-mail, maar ik zet m'n e-mailadres liever niet online.
Vriendelijke groet,
Sebas
schuift et ook wat?
pm gestuurd
Maar ik ben vooral op zoek naar studenten die een leuke bijbaan willen omdat ze programmeren gaaf vinden en door mee te werken aan een website hun programmeer-ervaring willen vergroten. Vanzelfsprekend betaalt het wat, maar mensen die 'even' makkelijk geld willen verdienen zoek ik niet ;).
Dus als ik het goed begrijp.... je bent niet op zoek naar mensen die graag geld zien maar.... betaal je degene wel die je helpen... of wat je ook bedoelt met die aanhalingstekens
hij zoekt enthiosiaste mensen, maar volgens mij heb jij dat niet door
ik heb door wanneer iemand iemand anders wil gebruiken.... als ik later in de programmeerwereld ga werken doe ik dat niet gratis omdat ik enthousiast ben. De meeste studenten zijn vaak druk bezig met leren van de taal of met andere talen.
Daarnaast leer je een taal niet. Je leert te programmeren. Elke taal moet je kunnen gebruiken wanneer je denkt over het feit hoe je de computer kan laten doen wat je wil doen. Natuurlijk is de syntax van elke taal net wat anders, maar hiervoor bestaat een mooie documentatie die er voor elke programmeer-taal is.
Kortom, als je niets nuttigs ze zeggen hebt, reageer dan niet met onjuiste waarheden.