Gezocht: PHP/MySQL progammeurs (studenten)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sebas H

Sebas H

05/03/2012 13:07:53
Quote Anchor link
Voor een website waar ik aan werk, ben ik op zoek naar studenten die verstand hebben van programmeren. Het gaat hier om een middelgrote, Amsterdamse website met potentie om te groeien.

Ik zoek programmeurs die:
- zo'n 10 á 15 uur per week beschikbaar hebben
- verstand/ervaring hebben met PHP (OOP) en Mysql
- graag wat bij willen leren en hun kennis willen verbreden
- geen 9-5 mentaliteit hebben en ook best in het weekend kunnen werken

- het liefste uit de omgeving van Amsterdam komen, maar dit is niet verplicht
- kennis van javascript, jquery en een beetje Photoshop een grote pré

Het werk gebeurt op uurbasis!

Bij interesse, stuur me een PM bericht! Verder contact hebben we dan via de e-mail, maar ik zet m'n e-mailadres liever niet online.

Vriendelijke groet,
Sebas

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 23:02:18

Albert de Wit

Albert de Wit

05/03/2012 13:27:20
Quote Anchor link
schuift et ook wat?

Reshad F

Reshad F

05/03/2012 13:31:15
Quote Anchor link
pm gestuurd

Sebas H

Sebas H

05/03/2012 13:31:57
Quote Anchor link
Uiteraard 'schuift het' ook wat.

Maar ik ben vooral op zoek naar studenten die een leuke bijbaan willen omdat ze programmeren gaaf vinden en door mee te werken aan een website hun programmeer-ervaring willen vergroten. Vanzelfsprekend betaalt het wat, maar mensen die 'even' makkelijk geld willen verdienen zoek ik niet ;).

Albert de Wit

Albert de Wit

05/03/2012 13:50:18
Quote Anchor link
Dus als ik het goed begrijp.... je bent niet op zoek naar mensen die graag geld zien maar.... betaal je degene wel die je helpen... of wat je ook bedoelt met die aanhalingstekens

Jeroen VD

Jeroen VD

05/03/2012 15:44:52
Quote Anchor link
hij zoekt enthiosiaste mensen, maar volgens mij heb jij dat niet door

Albert de Wit

Albert de Wit

05/03/2012 15:59:31
Quote Anchor link
klopt ;)

ik heb door wanneer iemand iemand anders wil gebruiken.... als ik later in de programmeerwereld ga werken doe ik dat niet gratis omdat ik enthousiast ben. De meeste studenten zijn vaak druk bezig met leren van de taal of met andere talen.

Joris van Rijn

Joris van Rijn

20/03/2012 16:44:06
Quote Anchor link
Ik denk dat de studenten die mogelijk ingaan op deze vacature dat ontzettend goed zelf kunnen beslissen. Je spreekt nu voor een groep mensen, terwijl jouw mening ver weg van het gemiddelde is. Daarnaast komt 'schuif et ook wat?' niet over als een enthousiaste werknemer. Als jij de 9-5 mentaliteit blijft houden moet je dat zelf weten, maar scheer ons, de student, niet over een kam.

Daarnaast leer je een taal niet. Je leert te programmeren. Elke taal moet je kunnen gebruiken wanneer je denkt over het feit hoe je de computer kan laten doen wat je wil doen. Natuurlijk is de syntax van elke taal net wat anders, maar hiervoor bestaat een mooie documentatie die er voor elke programmeer-taal is.

Kortom, als je niets nuttigs ze zeggen hebt, reageer dan niet met onjuiste waarheden.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.