Gezocht. Phpscipter voor ledenscript

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Emiel Feld

Emiel Feld

29/07/2009 11:04:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zoek een scripter die een behoorlijk groot script in elkaar wilt zetten het gaat om:

Een Ledenscript die zoiezo de volgende items moet bevatten:

Een Registratie module
Een automatisch wachtwoord module
Een welkom mailtje
Een sorteer script op betaling das als ze pay pal aanklikken dat ze in de categorie van paypal komen en niet in de categorie van overschrijving.
Ze houden het account maar voor 1 jaar maar voordat hun account eindigt wil ik dat ze in de 10 maand een e-mailtje automatisch krijgen dat hun account binnenkort word beëindigd en een week van te voren dat hun account word verwijderd.

Verdere informatie kan je opvragen via [email protected]

Alleen reageren wanneer je echt geïnteresseerd bent!

Met Vriendelijke Groet,

Communygate.com
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Emiel Feld

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 11:43:12

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

29/07/2009 11:08:00
Quote Anchor link
Lol, zo een groot script is dit toch niet? Dit heb ik in de auto gemaakt toen ik op reis ging haha xp.. (behalve dan van die mail na 10 maand en afsluiten van acc maar zo veel werk is dat niet)

Emiel Feld

Emiel Feld

29/07/2009 11:11:00
Quote Anchor link
Maar wil jij dat doen?

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

29/07/2009 11:14:00
Quote Anchor link
Dat sorteerscript op de betaling, moet het alleen "sorteren" of moet je het betalingssysteem dan ook nog maken?

Emiel Feld

Emiel Feld

29/07/2009 11:16:00
Quote Anchor link
Dat paypal gebeuren is natuurlijk als standaard maar dat overschrijving gebeuren moet ook nog gemaakt worden.

Maar stel jij registreert je en jij klikt paypal aan dat kom jij in de groep paypal snap je?

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

29/07/2009 11:33:00
Quote Anchor link
Heb je een mailtje gestuurd.

Emiel Feld

Emiel Feld

29/07/2009 11:35:00
Quote Anchor link
Oke ik heb ook alweer geantwoord.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.