gezocht: phpscripter voor aanpassen forum

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Colin

Colin

23/11/2009 16:27:00
Quote Anchor link
We zijn bezig met het maken van een forum (php/mysql) voor onze Joomla website.
We gebruiken hiervoor een bestaand script waarmee je meerdere gastenboeken kan aanmaken, elk gastenboek is een topic.
We willen graag dit script gebruiken omdat het geïntegreerd is in joomla, en we geen joomla forumscript kunnen vinden wat aan onze wensen voldoet.

De forums zelf werken dus al alleen nu hebben we nog een voorpagina nodig.
hier moet het volgende op komen:
- totaal aantal berichten met een bepaald 'catid' uit de database
- laatste bericht met een bepaald 'catid' uit de database. (weergave: gebruiker/bericht/datum&tijd)
- laatste 25 berichten uit de database met alle 'catids' (weergave: gebruiker/bericht/datum&tijd)

We hebben budget beschikbaar voor het maken van dit. Graag reageren in dit topic als je interesse hebt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Colin

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 22:29:42

23/11/2009 16:29:00
Quote Anchor link
Wat is je budget?

Colin

Colin

23/11/2009 16:37:00
Quote Anchor link
Ons budget voor de hele website is enkele honderden euro's. Voor dit script hebben we een budget van ergens tussen de 15 en 50 euro.
Kun je ongeveer een inschatting geven van hoe lang je met zo'n script bezig bent?

Toine vd P

Toine vd P

23/11/2009 17:30:00
Quote Anchor link
Klinkt beetje omhandig, kun je niet beter een gedegen joomla/forum plugin zoeken dat werkt i.p.v. geld besteden aan het aanpassen van multiple gastenboeken wat als forum zou moeten werken ?

Colin

Colin

23/11/2009 21:26:00
Quote Anchor link
de forums die voor joomla gemaakt zijn, zijn echt veels te uitgebreid. dus leek dit me een goed alternatief.
ik heb trouwens al een script wat de laatste berichten uit 1 gastenboek toont.
dit aanpassen moet best mogelijk zijn lijkt me?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.