[Gezocht] Programmer / Scripter

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

J W

J W

12/09/2011 09:06:35
Quote Anchor link
Geachte leden,

Ter realisatie van een nieuw concept ben ik op zoek naar een PhP programmer die tevens ervaren is met de volgende elementen:

Social Media Integratie
Betalingsystemen / Factering*
Profile-managementsysteem
Programmeren van Twitterbots*
Mp3/4 integratie
Livestream integratie*
Smartsuggestions*

*Wordt later geimplementeerd (dus wanneer we online zijn en kan eventueel uitbesteed worden)

Dit project is op basis van 50% (compagnon)van de aandelen. We zijn de eerste met dit concept op de markt en het heeft een hoog lucrativiteitsniveau.

Het gaat puur om het programmeren, ik ben zelf designer/concepter, meedenken is wel een pré, evenals woonachtig in de omgeving Overijssel/Gelderland.

Ik hoop snel iets te horen.

Met vriendelijke groet,

JW.

topic verplaatst[/modedit]
Gewijzigd op 12/09/2011 11:05:24 door Bas IJzelendoorn

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 06:45:51

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

12/09/2011 09:46:37
Quote Anchor link
Ik wil de pret niet bederven, maar ik denk dat je concept niet nieuw is. Onlangs was ik op bezoek bij een bedrijf welke zo een vergelijkbaar systeem al heeft draaien.

J W

J W

12/09/2011 10:06:11
Quote Anchor link
Het wordt geen bedrijf. Daar slaat u de plank mis.
Ik heb zelf onderzoek gedaan naar het concept, in
haar totaliteit bestaat het nog niet.

De usability's hebben veel sites natuurlijk wel. Maar
dat is niet de drijfveer van het concept.
Gewijzigd op 12/09/2011 10:10:39 door J W

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

12/09/2011 10:16:20
Quote Anchor link
Ik zeg ook niet dat het een bedrijf moet worden, ik deel slechts mee dat je concept al bestaat en in gebruik is en dus denk dat het onderzoek niet geheel klopt, omdat het al bestaat. Je bent dus niet zoals je eerder noemt de eerste met dit concept.

Maikel  B

Maikel B

12/09/2011 10:18:28
Quote Anchor link
Ik kan zo niet zien wat zijn idee is Bas
Hij noemt alleen een paar onderdelen die gemaakt moeten worden.
Die onderdelen kunnen net zo goed in een spel gemaakt moeten worden.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

12/09/2011 10:22:31
Quote Anchor link
Eens, maar ik verwacht dat als je deze onderdelen bij elkaar zet je aardig in de buurt komt van zijn concept. Dit bij elkaar bestaat al.

J W

J W

12/09/2011 10:28:26
Quote Anchor link
Beetje vreemde gang van zaken.
Ik noem een aantal usability's en jij denkt het concept te weten?
Een concept is meer dan een bijeenraping van usability's.

Ik wordt als concepter geacht om mijn markt te kennen en te onderzoeken. Het feit dat u mijn concept afdoet als reedsbestaand (zonder dat u doel, doelgroep, verdienmodel etc. kent) is een belediging tegenover mijn expertise.

Kees Schepers

kees Schepers

12/09/2011 11:02:42
Quote Anchor link
En lekker boeiend of het concept al bestaat of niet, als de oprichter ervan overtuigd is dat het uniek is, dan is het toch goed. Hij moet dan alleen even zijn aanstaande compagnon wellicht overtuigen :)

Ik ben wel van mening dat bijna geeneen concept meer uniek is. Het feit dat je niets vergelijkbaars kan vinden wilt niet direct zeggen dat het er helemaal niet is.

Wat veel belangrijker is, is of het aanslaat in de markt of niet. Voor Facebook waren er ook HEEL veel andere social media sites, maar toch overtrof Facebook alles en nog steeds.

Maargoed, ik zou wel wat meer informatie willen zien over de samenwerking. Er wordt gepraat over aandelen maar ik neem aan dan dat er al een BV is opgericht? En moet er bij het deelnemen een start/aandelen kapitaal gestort worden? Hoeveel mensen / aandeelhouders zijn al betrokken bij het project?

J W

J W

12/09/2011 11:35:46
Quote Anchor link
Het project wordt het meest waarschijnlijk een VoF.

Aandelen zijn hierbij niet van pas, dat is meer om de 50/50 te visualiseren. Ik ga daar nog even onderzoek naar doen wat het voordeligst/meest veilige rechtsvorm is.

Risico lopen we echter nauwelijks als medium. Overeenkomstregeling stelt ons niet aansprakelijk.

Kapitaal is (afgezonderd van eventuele start-up kosten) niet nodig. Webhosting is er vanaf een 12e/24gb per maand dus dat valt wel mee.

Wanneer het project loopt zoals verwacht kan een VoF altijd omgezet worden in een B.V en komen er aandelen in het spel.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.