[Gezocht] Script die enkel een tekst van één gebruiker bewerkt.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/08/2011 20:30:41
Quote Anchor link
Die laatste echo is een beetje onnodig. En gebruik de TAB-toets eens om de if-else'jes eens in te springen.

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 17:36:57

Gerhard l

gerhard l

11/08/2011 20:34:06
Quote Anchor link
Mooie oplossing! not..

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/08/2011 20:35:40
Quote Anchor link
Ik ben benieuwd hoe hij dit verder geimplemnteerd heeft, want het barst nog steeds van de SQL injection.

Gerhard l

gerhard l

11/08/2011 20:36:39
Quote Anchor link
Haha je kan het vast binnenkort zelf testen op SVENVIDEO ;)

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/08/2011 20:39:20
Quote Anchor link
Benieuwd hoe hij dit heeft geimplementeerd, hij lijkt een simpele versie/frame van uvid te gebruiken op zijn site.

Niels K

Niels K

11/08/2011 20:44:18
Quote Anchor link
Beste Sven,

Wordt het niet eens tijd om een basis cursus PHP te volgen? (Zoals dat al 100 keer tegen je is gezegd?)

Dat heeft een aantal voordelen:

- Je hoeft geen topics meer te openen op PHPhulp en te wachten op je antwoord.
- Je kan voortaan zelf je code schrijven wat beter is, overzichtelijker is.
- Het kost veel minder tijd om een applicatie te schrijven.
- Andere mensen beleven er ook plezier aan.

Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat het iets van je tijd kost. Maar eigenlijk is dat ook geen nadeel want hier elke dag een topic openen kost ook veel tijd.

Om je een duwtje in de goede richting te geven wil ik je deze basis cursor van PHP aanraden: klik

Wanneer je die hebt doorgelezen, moet je in staat zijn om een aardig stukje PHP te kunnen schrijven. Daarna zou je eens kunnen gaan kijken naar de taal SQL. Op de site die ik daarnet gaf is genoeg informatie te vinden hoe je icm PHP in SQL hele leuke dingen kan doen.

PHP leer je niet zomaar. Of iig niet iedereen leert het zomaar. Je moet er gewoon even tijd voor uit trekken. Daarna kan je er veel plezier aan beleven.

Tot slot:
Het is niet erg als je hier vragen stelt, wat dat doet iedereen. Maar denk voordat je een vraag plaats voortaan iets beter na. En formuleer je vraag iets beter zodat mensen direct snappen wat je bedoeld.

Probeer in je topic ook je beste beentje voor te zetten op het gebied van taal. Dat is voor jezelf handig, maar ook voor anderen.

Ik wens je veel succes, en ik hoop dat je mijn raad van harte neemt. Daar is iedereen meegeholpen!

Groetjes,

Niels

Sven video

sven video

11/08/2011 22:26:44

Jasper DS

Jasper DS

11/08/2011 22:36:31
Quote Anchor link
Start nu maar gewoon met de link die Niels je gaf. Succes!

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.