Gezocht scripter voor aanpassen simpel poker script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Erwin

Erwin

05/12/2008 10:03:00
Quote Anchor link
Beste leden,

Ik zoek iemand die voor mij een poker script kan aanpassen zodat de veiligheid hiervan wat beter is. Heb jij kennis van php / mysql en interesse in deze opdracht reageer dan even. Ik schat dat het een klusje is van 3 uur en ben wel bereid om circa 75 / 100 euro te betalen voor dit klusje.

Voorkeur gaat uit naar iemand met kvk, maar is niet verplicht.

Erwin

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 07:26:04

Dennis Mertens

Dennis Mertens

05/12/2008 10:07:00
Quote Anchor link
Graag wat meer informatie.

Hoe ziet de code eruit? Geheel OO? MySQL?

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

05/12/2008 10:11:00
Quote Anchor link
denk het script van phphulp neem ik aan ?

Tikkes C

Tikkes C

05/12/2008 10:23:00
Quote Anchor link
Geef - zoals dennis zei - wat meer uitleg over database,...

05/12/2008 11:25:00
Quote Anchor link
Nee, ik vermoed dat dit van een crime game is.

Erwin

Erwin

05/12/2008 14:08:00
Quote Anchor link
Het is idd van een crime game. Game zelf is helemaal uniek, poker systeem niet. Het is gewoon php met mysql en het is niet OO geschreven.

Probleem zit hem in de logica van het script. Bepalen van kaart combinaties werkt prima, maar er zitten mogelijkheden in om vals te spelen.

--

--

05/12/2008 14:11:00
Quote Anchor link
Dan hebben we het over het invoeren van verkeerde waardes en dergelijke?

Erwin

Erwin

05/12/2008 14:23:00
Quote Anchor link
Nee de verwerking van de data is gewoon niet logisch in het spel. Eerst wordt er geld weg geschreven en een header location gedaan is de persoon doorgestuurd kan die het spel gewoon opnieuw doen zonder dat het geld nog eens afgeschreven word. Ik zoek dus iemand die dit zo snel mogelijk kan herzien voor ons.

Spel werkt verder prima.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.