Gezocht: Scripter!
Maarja, over de reclame-inkomsten kan ik niet zo heel veel zeggen. Het kan héél veel zijn maar ook heel weinig.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door M.axx
Wat heb je voor geniale plannen dan dat die scripter niet gewoon zelf zo'n site gaat beginnen? Hoeveel winst verwacht je per jaar dan? Want als je verliest maakt is de scripter natuurlijk dubbel de sjaak ;)
Is dit een grap? :)
Wat een iritantjes hiero.
Post gewoon niet als je geen intresse hebt, ik ben hier niet om commentaar te ontvangen.
* Btw we hebben hier 3 Admins, Bas, Mitch & Arend ;)
maar door dit commentaar weet je wel waarom er geen mensen posten die interesse hebben ;)
Als geïnteresseerden ben je daar wel benieuwd naar. Arend probeert je te laat beseffen dat mensen dat graag willen en blijkbaar vindt hij 30 euro te weinig en/of ziet in dat 40% van de reclame kosten niks zijn, omdat bv het concept niet zal aanslaan.
Maarja succes verder met het vinden van iemand.
Ga naar een echt groot bedrijf, dan betaal je p.u. al meer dan €30,-
En aangezien het vrij veel tijd zal zijn is dit voor ons een lachertje! (iig meer dan 1 uur!!!)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Luke Banning
Reageer dan alleen wanneer je zin hebt in deze klus. Mocht de vergoeding jou niet aanstaan, kom dan met een beter voorstel. Wie weet komen jullie er samen uit.
En wanneer je het totaal niet eens bent met de vergoeding o.i.d., reageer dan niet. Je reageert toch ook niet op alle achtelijke advertenties die in de krant staan? Of wel dan? Dacht het niet...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
het is erg uitgebreid :O
enne het zijn geen vaste inkomsten en polaats aub ook een screen van de layout
@frank , bij achterlijke advertenties in de krant reageer ik niet omdat dat lastig gaan als je dr niet zo snel ff iets bij kan tikken. we proberen vooral meer info te krijgen maar maxx is nogal wazig en zweverig over alles. lijkt me niets mis mee. nietzomiepen ga lekker aan de paela
http://www.typo3.org
Denk dat je daar al een groot deel van je gewenste functionaliteit uit kunt halen...
Good luck!
Tip voor de scripte die 6 pakjes peuken wil verdienen: Denk dat je daar al een groot deel van je gewenste functionaliteit uit kunt halen...
Good luck!