Gezocht talent

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Stefan rensink

stefan rensink

12/12/2009 12:54:00
Quote Anchor link
Veel studenten digitale media zijn op zoek naar werk dat in het verlengde ligt van hun studie. Digitaal-talent koppelt studenten digitale media en opdrachtgevers aan elkaar.

Digitaal-talent bied stages, uitdagingen, bijbanen en vaste banen.

We zoeken Digitaal Talent en Opdrachten die te maken hebben met:

Grafisch design
Multimedia design (webdesign)
3d
ICT
Video
Fotografie

Digitaal-talent is gemaakt door studenten om digitaal talent op weg te helpen.

Zowel voor talent als opdrachtgevers is het aanmelden gratis.

De site is nieuw en nog vrij leeg, dus meld je aan en help ons op weg!

http://www.digitaal-talent.nl

Verder heeft de site nu een aparte pagina met alleen links naar websites van digitaal talent. Je kunt er nu dus voor kiezen om enkel een link op de site te plaatsen. Wat weer goed is voor de vindbaarheid van je website.

http://www.digitaal-talent.nl/talentsites

Een nieuwe mogelijkheid op onze website is het maken van een slideshow waarin je een gedeelte van je portfolio toont.

Bedankt,
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan rensink

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 21:47:55

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

12/12/2009 13:41:00
Quote Anchor link
Ik weet dat ik lui ben,, maar voor iedereen het makkelijkst,,
Een linkje?

Stefan rensink

stefan rensink

13/12/2009 11:06:00
Quote Anchor link
oh stom, natuurlijk

http://www.digitaal-talent.nl

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

13/12/2009 11:51:00
Quote Anchor link
Misschien toch nog eens wat kijken naar de beveiliging.
  • Ik kan .php bestanden uploaden als header image.
  • Ik woon in Oost-Vlaanderen.

Afbeelding

Edit: Als je je profiel bewerkt en ergens een ' of een " hebt staan moet je die wel eerst weer strippen vooralleer te echoen in de velden hé.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter De Schuyter

Stefan rensink

stefan rensink

13/12/2009 13:03:00
Quote Anchor link
Bedankt, Ik heb het meteen aangepast

Arne

arne

15/12/2009 10:58:00
Quote Anchor link
Je project is alvast een heel goed idee. Er bestaan al enkele van deze websites, maar nog geen nederlandstalige (voor zover ik weet toch niet).

Nu ben ik wel Belg, misschien is het nog een leuke optie naar de toekomst toe om hier ofwel Vlaanderen, ofwel onze vlaamstalige provincies bij te zetten. Je doelpubliek kan alleen maar uitbreiden.

Je kan België of alle Belgische provincies erin gooien, maar dan zou ik wel een Franstalige versie voorzien.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

15/12/2009 12:28:00
Quote Anchor link
en dan heb je weer een franse expert nodig die dat vertaald xD

- SanThe -

- SanThe -

15/12/2009 13:55:00
Quote Anchor link
W3C: 13 errors

Stefan rensink

stefan rensink

22/12/2009 13:05:00
Quote Anchor link
Ik heb bij provincies de optie Vlaanderen toegevoegd. Dit is dan geen provincie maar ik neem aan dat iedereen dit wel begrijpt. Meerdere Belgische provincies vind ik op dit moment nog niet nodig.

Verder heeft de site nu een aparte pagina met alleen links naar websites van digitaal talent. Je kunt er nu dus voor kiezen om enkel een link op de site te plaatsen. Wat weer goed is voor de vindbaarheid van je website.

http://www.digitaal-talent.nl/talentsites

- SanThe -

- SanThe -

22/12/2009 13:16:00
Quote Anchor link
Bovenstaande link:
W3C Result: 36 Errors
CSS: Fouten (1) Waarschuwingen (40)
En dan heet jullie domain talent.nl ...

Stefan rensink

stefan rensink

22/12/2009 13:47:00
Quote Anchor link
Ok! Ik heb het aangepast. De css waarschuwingen neem ik mee voor de nieuwe versie van de site. Ik denk trouwens je je iets te druk maakt of een site wel of niet valid is. Maar er zaten inderdaad nog een paar onnoddige fouten in.

- SanThe -

- SanThe -

22/12/2009 13:55:00
Quote Anchor link
Nee hoor, ik heb alleen een beetje moeite met errors en talent in één regel. Beetje tegenstrijdig lijkt mij.

- wes  -

- wes -

22/12/2009 14:26:00
Quote Anchor link
Daar zoeken ze juist talent voor, lijkt me duidelijk

John D

John D

22/12/2009 15:33:00
Quote Anchor link
Een beetje off-topic maar ".php bestanden uploaden als header image." is kennelijk een security issue ? Is er een tutorial waar ik kan lezen hoe mijn website te beveiligen tegen diverse hacks ? Ik heb wel een anti hack guide pdf document maar kan dit niet meteen daarin plaatsen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John D

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.