Gezocht: Webshop bouwer
Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een webshop kan bouwen.
Het idee is een soort stappen plan waar de klant doorheen kan "wandelen".
De webshop moet voldoen aan de veiligheidseisen, ook moet ideal en paypal aanwezig zijn, om uiteindelijk af te rekenen natuurlijk ook een soort van winkelmandje.
De vergoeding is in overleg.
Graag reacties via mail.
B.V.D.
Easy-computer
Bas:
Wanneer je een topic in dit forum plaatst, zorg er dan voor dat je de volgende punten in je verhaal opneemt.
Werkzaamheden
Functie eisen
Wat jij biedt (contract / freelance)
In geval van freelance, noem een budget of richtprijs!
Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)
Het is belangrijk dat de bovenstaande punten worden nagestreven voor serieuze reacties.
Update
Zoek je een vrijwilliger? Begin de titel van je topic dan met: [vrijwillig].
Mocht jij als 'sollicitant' interesse hebben in een PHP vacature, reageer dan per e-mail en niet op dit forum zelf.
Wel kun je erbij vermelden dat je een e-mail hebt verstuurd zodat de plaatser niets over het hoofd ziet en anderen kunnen schatten hoeveel er ongeveer meedoen in de sollicitatie.
Werkzaamheden
Functie eisen
Wat jij biedt (contract / freelance)
In geval van freelance, noem een budget of richtprijs!
Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)
Het is belangrijk dat de bovenstaande punten worden nagestreven voor serieuze reacties.
Update
Zoek je een vrijwilliger? Begin de titel van je topic dan met: [vrijwillig].
Mocht jij als 'sollicitant' interesse hebben in een PHP vacature, reageer dan per e-mail en niet op dit forum zelf.
Wel kun je erbij vermelden dat je een e-mail hebt verstuurd zodat de plaatser niets over het hoofd ziet en anderen kunnen schatten hoeveel er ongeveer meedoen in de sollicitatie.
Werkzaamheden: het maken van een webshop in overleg met ons
Funtieeisen: het onder de knie hebben van verschillende webdesign "talen"
Werkbasis: Freelance
Beloning: 200-400 (afhankelijk van het resultaat) (in overleg)
Naam: Jan Bikker
Bedrijsnaam: easy-computer
Email adres: [email protected]
easy-computer schreef op 06.01.2010 22:24:
Is dat per uur? Anders kan je beter [vrijwillig] in de titel zetten
aldo schreef op 06.01.2010 22:47:
okee dan kom ik voortaan bij jou wel vrijwillig het grasmaaien;)
Bied me zelf aan.. (Heb je op msn toegevoegd)
400 euro voor een custom shop is wel erg weinig. Voor een webshop praat je meestal over prijzen vanaf 1000 euro, afhankelijk van de eisen van de klant.
[..]
[..]
[..]
Wanneer jij een lay-out aanlevert zorg ik ervoor dat Magento op je webserver komt te staan en de lay-out geïnstalleerd wordt.
Wanneer dat niet helemaal is wat je wilt kun je natuurlijk ook contact met me opnemen met je exacte wensen en dan zullen we een offerte opstellen voor je......
Ik vind over het algemeen de beloning/vergoeding erg laag begroot. Een webshop bouwen kost veel tijd. Het hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf hoe uitgebreid deze moet zijn. Als je maar 4 producten verkoopt is het geen probleem om dat voor deze prijs te maken. maar een gehele webshop als een bol.com met login etc. reken dan op een extra 0 eracter. De omschrijving van je webshop moet iets uitgebreider zijn denk ik.
Pardon?! 200-400 euro voor een webshop? Doe daar maar 2 extra nullen bij, dan kom je op een redelijk bedrag...
Richard van Velzen schreef op 07.01.2010 13:06:
Pardon?! 200-400 euro voor een webshop? Doe daar maar 2 extra nullen bij, dan kom je op een redelijk bedrag...
Volgens mij zitten sommige te veel achter hun pc en zijn ze vervreemd aan de realiteit.
Ik vind als men 200 tot 400 kan verdienen aan een opdrachtje dat voor de meeste programeurs toch niet zoveel inhoud en waarvan zij meestal over al de scripts beschikken van vorige opdrachten, dat het toch een mooi bedrag is. Je moet het dan ook nog terug verdienen!
jacques schreef op 07.01.2010 14:34:
Volgens mij zitten sommige te veel achter hun pc en zijn ze vervreemd aan de realiteit.
Ik vind als men 200 tot 400 kan verdienen aan een opdrachtje dat voor de meeste programeurs toch niet zoveel inhoud en waarvan zij meestal over al de scripts beschikken van vorige opdrachten, dat het toch een mooi bedrag is. Je moet het dan ook nog terug verdienen!
Richard van Velzen schreef op 07.01.2010 13:06:
Als het om het inbouwen van E-Commerce zou gaan a lá.
Maar hier wordt een specifiek custom script gevraagd.
Als het niet kan/mag volgens de oplossing die PHP Newbie geeft gaat er zo een redelijk aantal uur in zitten. Wil je er voor zorgen dat je een fatsoenlijk uurloon overhoudt dan moet er dus wat bij.
Maar anders kun je zelf de opdracht toch aannemen?
http://www.serif.com/webplus/
Een klikkerdieklik secure webshop kant en klaar inclusief ideal etc!
"waarvan zij meestal over al de scripts beschikken van vorige opdrachten"
Is een soort van profiteurwensgedachte. Iemand anders heeft het volle pond betaald dus jij wil het nu gekopieerd goedkoper....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John D
@john dat ziet er goed uit
TJVB schreef op 07.01.2010 15:04:
Jacques, ik denk dat jij je vergist in de opdracht.
Als het niet kan/mag volgens de oplossing die PHP Newbie geeft gaat er zo een redelijk aantal uur in zitten. Wil je er voor zorgen dat je een fatsoenlijk uurloon overhoudt dan moet er dus wat bij.
Beste TJVB,
Ik ben niet in de mogelijkheid om zo een opdracht te volbrengen daar dit voor mijn niveau veel te hoog gegrepen is.
Een ander vraagje: wat is volgens u normen een fatsoenlijk uurloon?
Wat ik hier plaats is enkel een ervaring die ik had met iemand die voor mij enkele sites ontwierp op uurtarief. Nadat hij zo een kleine 15.000€ had verdiend voor zijn geleverde prestaties (10 sites met dezelfde werking) liet hij niet meer van zich horen en kon ik zien dat ik de rest voor elkaar kreeg!
Eerst kon ik zorgen voor een andere server. Daarna alle transfers van de sites, cronjobs enz. Daar sta je dan als beginner met uw investering!
Zo zijn er al vele geweest die dan na een periode toch afhaken doordat zij uiteindelijk inzien dat het voor de heren programeurs enkel te doen is om zwaar geld te verdienen met zo weinig mogelijk inspanning en wetende dat je nadien toch nog afhangkelijk bent van hun goodwil!
Met Vriendelijke Groet,
Jacques.
Ga jij aan de slag met de mensen waarvoor € 200,- een hoop geld is, dan heb je inderdaad de kans dat dit soort zaken je overkomt. Niet leuk natuurlijk, maar je hebt voor een klein bedrag toch al de helft van je website. Ware het niet dat het waarschijnlijk op een dusdanige manier geschreven is dat een eventuele vervolg scripter beter opnieuw kan beginnen.
Uurloon voor een ervaren zelfstandige (zzp) ontwikkelaar ligt tussen de 65 en 100 eu. Probeer altijd met een fixed price project te werken, geen uren op nacalculatie. Dan je beheer: Breng het beheer (draaien en draaiend houden) van de website nooit onder bij een ontwikkelaar. Ontwikkelen en beheren zijn twee verschillende disciplines. Een scheiding van functies garandeert een hogere bedrijfszekerheid. Breng je websites technisch onder bij een hosting provider en niet bij "iemand met een server". Laat een ontwikkelaar nooit toe in je productie-omgeving. Opnieuw: Zorg voor functiescheiding. Misschien kan ik je aan een naam helpen. Ik ben zelf ervaren ict'er maar slechts hobbyist op php.
Maar even voor alle mensen die menen dat de beloning veel te laag is, dat is prima, ieder zijn mening. Maar er zijn mensen die voor dat bedrag wel geintereseerd zijn. Dus als u vind dat het veel te weinig is okee, maar reageer dan niet, want daar schieten we niet zoveel mee op;)
greets
easy-computer