[Gezocht]Scripter/slicer gezocht voor one page portfolio template
Joost Engelen
03/10/2014 12:39:31Beste Forum leden,
Onlangs ben ik begonnen met het design van mijn one page portfolio site en hij is nu klaar, nu ben ik alleen nog opzoek naar iemand die er voor kan zorgen dat de website gesliced word etc. en met een wordpress cms systeem op mijn hosting (domeinnaam) word gezet. Het mag ook een anderen cms zijn maar heb een voorkeur voor worpress)
Hoor graag van jullie wat je er voor wilt hebben en kijk daarna of mijn budget het aan kan.
De website moet er uiteindelijk wel precies zo uit zien als hier in de afbeelding!!
s4.postimg.org/krfnmsbtn/templateeindjoost.jpg
Met vriendelijke groet,
Joost Engelen
Enschede
Burger Meester Jacobs straat 3
Onlangs ben ik begonnen met het design van mijn one page portfolio site en hij is nu klaar, nu ben ik alleen nog opzoek naar iemand die er voor kan zorgen dat de website gesliced word etc. en met een wordpress cms systeem op mijn hosting (domeinnaam) word gezet. Het mag ook een anderen cms zijn maar heb een voorkeur voor worpress)
Hoor graag van jullie wat je er voor wilt hebben en kijk daarna of mijn budget het aan kan.
De website moet er uiteindelijk wel precies zo uit zien als hier in de afbeelding!!
s4.postimg.org/krfnmsbtn/templateeindjoost.jpg
Met vriendelijke groet,
Joost Engelen
Enschede
Burger Meester Jacobs straat 3
PHP hulp
22/11/2024 05:42:00Stefan Fransen
16/10/2014 16:39:22Ik wil je best helpen maar ik vraag me af of je hier wel een cms moet gebruiken.
(je loadsize is veel te groot voor dit idee)
Wat moet er te beheren zijn?
Misschien kan ik voor je een beheer module schrijven
ook zou ik deze pagina "zo laten" dus niet opsplitsen in meerdere pagina's
natuurlijk kun je je navigator wel gebruiken door snel naar de gewenste 'pagina' te leiden
voor direct contact vul het contact formulier op mijn website design-up.nl even in of stuur een email naar [email protected]
(je loadsize is veel te groot voor dit idee)
Wat moet er te beheren zijn?
Misschien kan ik voor je een beheer module schrijven
ook zou ik deze pagina "zo laten" dus niet opsplitsen in meerdere pagina's
natuurlijk kun je je navigator wel gebruiken door snel naar de gewenste 'pagina' te leiden
voor direct contact vul het contact formulier op mijn website design-up.nl even in of stuur een email naar [email protected]
Gewijzigd op 16/10/2014 16:43:13 door Stefan Fransen