Girlzmagazine [review]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Cobol Applicati

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 7 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: In de applicatie ETM zijn nu de inningsvoorzieningen voor ongeveer 25 aangifte- en aanslagmiddelen opgenomen. ETM is een extern aangeschafte service en het huidige contract met leverancier Oracle loopt af op 31-12-2022. Het programma uitfaseren ETM heeft als doel om vervanging te realiseren waarmee alle nu in gebruik zijnde ETM ondersteuning wordt overgenomen in nieuwe Inningsvoorzieningen om de continuïteit van de inningsprocessen te waarborgen. Eén van de inningsvoorzieningen die voor het einde van 31-12-2022

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Typescript Developer / Cloud platform

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het cloud platform; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het cloud platform; Sparren met de business. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er veel voor. Als Typescript ontwikkelaar word je onderdeel van het team gericht op de (door)ontwikkeling van hun eigen cloud platform welke wordt

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »
Girlzmagazine nvt

Girlzmagazine nvt

29/04/2012 19:25:46
Quote Anchor link
Hoiioii,

Ik wou graag mijn website willen presenteren aan jullie: Girlzmagazine.com.
Graag wil ik weten wat jullie ervan vinden!
Meningen, opbouwende kritiek etc. is welkom.

Een paar pagina's zijn nog niet af, hier ben ik nog mee bezig. En wat ik ook vaak heb gehoord is dat de achtergrond kleur, iets te fél is.

Alvast bedankt :)

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 04:52:56

Eddy E

Eddy E

29/04/2012 19:30:42
Quote Anchor link
Feeeeeeeeel!!!!!
Snel weghalen dat.

Menu bovenaan: dat er een submenu onderaan hangt is niet duidelijk.
Ik vroeg me al af waarom er niets gebeurde.
Vooral bij Home, omdat je daar geen 'vervolgkeuze' hebt (er is maar 1 optie).
Dat zou ik echt wijzigen.

En het is inderdaad voor meiden in de doelgroep 13 tm 23?

Girlzmagazine nvt

Girlzmagazine nvt

29/04/2012 19:38:03
Quote Anchor link
Eddy Erkelens op 29/04/2012 19:30:42:
Feeeeeeeeel!!!!!
Snel weghalen dat.

Menu bovenaan: dat er een submenu onderaan hangt is niet duidelijk.
Ik vroeg me al af waarom er niets gebeurde.
Vooral bij Home, omdat je daar geen 'vervolgkeuze' hebt (er is maar 1 optie).
Dat zou ik echt wijzigen.

En het is inderdaad voor meiden in de doelgroep 13 tm 23?

Haha, auch.

Misschien kan ik daar ook een felle kleur meegeven, waardoor het submenu wel opvalt? :P

Ik heb trouwens een speed test uitgevoerd: http://gtmetrix.com/reports/www.girlzmagazine.com/QPrdpTKP
Dit is toch aardig goed?

Vergeleken met phphulp: http://gtmetrix.com/reports/www.phphulp.nl/4Ao6sGni kom ik veel hoger uit!
Gewijzigd op 29/04/2012 19:39:30 door Girlzmagazine nvt

Joey Drieling

Joey Drieling

29/04/2012 19:42:37
Quote Anchor link
Ik vind de layout geen mooi geheel het oogt rommelig als of alles maar beetje bij elkaar geplakt is!

- Diov  -

- Diov -

30/04/2012 10:11:31
Quote Anchor link
Beste,
wat ik van de layout van de homepage vindt:

Bovenaan zou ik de menu anders doen.
Er springt daar zo'n balkje uit, waarom plaats je dat daar bovenaan ook niet helemaal bij?

Bij de foto:
Je hebt daar links 4 blauwe vakjes, rechts heb je dan de nummers.
Misschien de blauwe 4 vakjes weglaten?

Ook weet iedereen dat een pauze knop betekent om te stoppen.
Ookwel onnodig want er is (bijna) geen tekst.

De tekstvakjes in de afbeelding zijn ook niet mooi? Misschien ronde hoeken proberen enzovoort.
read more zou hoger kunnen staan? Niet?

Toevoeging op 30/04/2012 10:22:00:

Het inlogmenu: het lettertypte stoort mij.

Voor de rest vind ik het wel nog leuk gemaakt.
Zeker iets voor vrouwen.
Nu nog je doelgroep zien te krijgen.

Je hebt er echt je werk van gemaakt.
Dem

Sander D

Sander D

30/04/2012 10:41:23
Quote Anchor link
Ik vind het een leuke site voor meiden. Dat forum is hetzelfde als die op PHPhulp, is dit open source? Ben zelf namelijk op zoek naar een forum en vind 'm wel mooi.

Wouter J

Wouter J

30/04/2012 11:44:50
Quote Anchor link
Ik zou de box-shadow om de wrapper onderin niet doen. Dit kun je krijgen door wat te spelen met overflow-y en padding.

Nu heb je linksonderin een mooie background-image met wat strepen en stippen eromheen. Ik denk dat als je dat doortrekt over de pagina zodat je die ook bovenin ziet dan krijg je een mooiere background.

De homepagina zelf vind ik heel erg druk. Je hebt op 3 plaatsen links naar berichten staan, ik zou dit beperken tot 2: De slider en die grote blokken.
In de sidebar heb je ook 4 soorten blokken, probeer er 1 of 2 soorten van te maken. Dat creëert iets meer rust.

Het menu, die eerste links zijn niet klikbaar. Gebruik dan iets als cursor: default; zodat de bezoekers ook niet het idee krijgen dat ze erop kunnen klikken.

De code:
- Plaats het Content-Type direct na <head>, want IE wil hem binnen x aantal tekens vanaf het doctype hebben, iets wat je alleen op die manier voor elkaar krijgt.
- Alle HTML tags moeten in kleine letters
- Ik raad altijd aan om script tags vlak voor de </body> te plaatsen, hierdoor laad je pagina sneller en heb je geen kans op DOM not ready fouten.
- Ik zou jQuery 1.7.2 laden, ipv die oude versie die je nu gebruikt.
- Sitetitel hoort alleen op homepagina in een H1 op andere pagina's is er een andere titel vaak veel unieker en belangrijker.
- inputboxes kunnen nooit niet in een form voorkomen
- je gebruikt heel veel inline CSS, dit is fout en die moet je dus eigenlijk allemaal in een stylesheet plaatsen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.