Gitaartabs stelt zich voor

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jan heide

jan heide

06/11/2012 14:21:44
Quote Anchor link
Hoi Allemaal,

Ik ben al een tijde lid van phphulp 2007 om precies te zijn en dat is ook de tijd dat ik met php ben begonnen. echter werd het weer tijd om de site flink op de schop te nemen dus heb ik iemand gevraagd een nieuw ontwerp te maken voor gitaartabs en daarna het css te ontwerpen. dat was allemaal best goed te doen.

maar daarna heb ik vele programmeurs versleten, nr 1 werd overspannen wat mij een hoop werk bezorgde want tja het eerste fundament voor de nieuwe site was door hem opgezet. diverse anderen heb ik gevraagd maar niemand die natuurlijk een prijs wilde geven voor een dergelijk groot project. dus ieder maar op nacalculatie.

nu heb ik het in india weggelegd prijzen waren een stuk lager maar of het beter was??
tja nog niet af dus ben ik zelf ook weer in de weer om toch maar de objecten en classes te leren die de eerste programmeur er in heeft gezet.

een heel karwij kan ik wel zeggen want mijn eerste doelstelling was life in 2011 en dat wordt nu dan straks 2013 :) mmm een vertraging van 2 jaar.. tja zo goed ben ik nou ook nog niet en derhalve ook heer weer terug.

oja zelf heet ik Jan en ben 36jaar, ben getrouwd en heb 3 kids (oudste is 4 middelste is 2 en jonste is 1) oftewel alleen nog tijd om wat te programmeren in de avond uren.

Hopelijk kan ik weer veel bijleren van ieder zodat ook Gitaartabs.nl er straks strak bij staat ..LOL

Gr Jan

mijn huidige site: www.gitaartabs.nl
de nieuwe site: betav3.gitaartabs.nl
Gewijzigd op 06/11/2012 14:22:16 door Jan heide

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 06:49:26

Wouter J

Wouter J

06/11/2012 14:35:15
Quote Anchor link
Hallo, welkom op dit forum! Ik hoop dat je hier veel zal leren!

Ik raad je aan eerst PHP onder de knie te krijgen, er is volgens mij veel veranderd sinds 2007. Daarna kun je je verdiepen in de Object Oriënted code van je eerste programmeur. Ik hou van het beantwoorden van OO vragen, dus mocht je ze hebben: maak een topic aan! :)

PS: De Beta website ziet er al behoorlijk mooi uit!

Jan heide

jan heide

06/11/2012 14:45:06
Quote Anchor link
hoi wouter, php gaat wel en de meeste functies (classes) zijn reeds aangemaakt. Al is het aanroepen van een cVeranderUsername() af en toe best lastig en dan weer een oLessen->les of een aLes :) maar zal de OO objecten je kant op sturen heb nog een 160 bugs en/of wijzigingen dus kan wel wat hulp gebruiken ... haha

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.