Goede php editor
Ik maak veel gebruik van FTP en het meteen bewerken van het script op de server..
Nja het programma is daarvoor perfect alleen het is ZOO laaangzaam..
Wanneer ik op opslaan druk moet ik minstens 20 seconde wachten voordat het op die ftp staat..
En aangezien ik heel vaak op ctrl + s automatisch druk omdat ik men werk niet wil verliezen ben ik de hele tijd aan het wachten, want dan kan je dus ook geen andere handelingen verrichten in het programma.
Heb contact gehad met de makers ervan.. maar hij zei dat ik dan maar niet via ftp moet werken, en moet wachten op het nieuwe versie.. Heb geprobeerd men geld terug te vragen, hoop dat ze het doen, maar anders is het ook geen ramp.
Weet iemand goede alternatieven?
Is gratis, en makkelijk uit te breiden met plugins die gratis te downloaden zijn. Is zeer snel en makkelijk.
Voor zowel beginner als hard-core programmeur
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bart van Asselt
Misschien is Dreamweaver wat voor jou? Of zoek je iets makkelijkers?
Dreamweaver is wel chill qua werken en FTP, ik moet gemiddeld 1 sec wachten om op te slaan en als je door wilt als hij bijv. lang bezig is met opslaan kun je ook werken terwijl hij opslaat. Alleen de master collection kost bijna 4000 euro dacht ik maar dan heb je alles, dreamweaver los was 600 ofzo maar dat is nog een vermogen. Je kunt hem natuurlijk downloaden, alleen moet je hem dan niet voor een webdesignbureau oid gebruiken want als je controle krijgt zijn de boetes niet mis...
eigenlijk het enige wat ik wil is dattie goed highlight metee scritpts dus dat het wat overzichtelijker word.. ook met inspringen enzo.. allemaal vrij basic en ftp heb ik dan nodig dat isset:D maar ik ga wel eens kijken naar dat Aptana dat klinkt wel interessant! dreamweaver heb ik wel. maar eigenlijk vindt ik dat niet zo'n fijn programma. teveel functies die ik toch niet gebruik:D
Oh kutzooi ben echt dom he, had helemaalniet geleze wat ik eigenlijk aant installere was zat ik dat redrails te installere:P
Haha, was vergeten erbij te zetten dat je dan wel Aptana Studio moet hebben.
vind em geweldig..
kunt bijna elke scripting taal mee editen/testen/...
Of Eclipse PDT, maarja, Aptana is ook perfect =)
Nooit blind software kopen, Ik heb voorheen ook een hele tijd een gekraakte versie van dreamweaver 8 gebruikt toen het niet meer dan een hobbie was. Het is nu een uit de hand gelopen hobbie.
Tijn schreef op 20.10.2009 17:37:
dreamweaver heb ik wel. maar eigenlijk vindt ik dat niet zo'n fijn programma. teveel functies die ik toch niet gebruik:D
Zitten die in de weg dan :P?
Smaken verschillen uiteraard.
ook hier ....aptana studio
netbeans!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tamara
Zend Studio, compleet en het werkt perfect ;-)
Ricardo schreef op 20.10.2009 18:30:
Tijn schreef op 20.10.2009 17:37:
dreamweaver heb ik wel. maar eigenlijk vindt ik dat niet zo'n fijn programma. teveel functies die ik toch niet gebruik:D
ja
ik heb zelf heel het adobe pakket ( Master Collection) (nee, niet illegaal)
Maar ik vind dreamweaver ni echt goed...
naar mijn is dat een programma voor mensen die er niks van kunnen, en toch een website proberen maken door op al die knopjes te drukken...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Matthias R
Matthias schreef op 21.10.2009 11:45:
Beetje kort door de bocht, zeker als je hem in Code zet. Dan is het een fijn programma.naar mijn is dat een programma voor mensen die er niks van kunnen, en toch een website proberen maken door op al die knopjes te drukken...