Goede php editor
En al die knopjes zitten in de weg,
ok ge kunt die weg doen,
Maar het is gewoon overbodig, als ik dan een menu moet gaan zoeken bij menu [windows], dan ben ik veel te lang bezig het juiste te zoeken omdat al die rommel daar in de weg staat...
Ook is het echt niet optimaal om php mee te maken.
Het is volgens mij eerder gemaakt voor html/css
ik ben een groot voorstander van adobe enzo,
maar dreamweaver vind ik maar zwakjes
Ik ben niet van mening dat Dreamweaver een minder programma is. Het is beperkt, dat zeker. Maar als je het goed instelt kan je tenminste direct ook serverside code testen middels de Live View e.d. Werkt perfect!
DreamWeaver in de code-view, je eigen snippets koppelen aan sneltoetsen en gaan met die banaan. Gaat prima.
Het is misschien even wennen in het begin met bv Netbeans, maar nu ik er gewend aan ben, wil ik echt niet meer terug naar Dreamweaver!
Dreamweaver in code vieuw jah.. Maar ik heb net zend studio gedownload en dat lijk me ook een perfecte.. Alleen is er 1 min-punt. Als je een tag opent sluit hij hem op dezelfde pagina af..
Dat is wat je nou juist wilt hebben niels, dat mist elke php programmeur in dreamweaver ..
Niels; Preferences is er ook nog ;-)
@Chris
xD
Ik gebruik EditPlus 3werkt super!
Ik heb de trial die al meer dan 2000 dagen over zijn licentie is, en nog steeds te gebruiken. :P
Maar op mn werk gebruikt iedereen dreamweaver, dus ik ook.
Notepad++ :)
phpDesigner 2008, werkt perfect!
zendstudio for eclipse crack even zoeken op u torrent
Ik gebruik het oude vertrouwde kladblok.
Paul schreef op 22.10.2009 18:08:
crack even zoeken in A'dam
Fix'ed
Notepad++ 2
Niet dus..
Als je gebruik wilt maken van een fatsoenlijke ide en die kost een beetje geld moet dat te betalen zijn. Anders moet je die niet gebruiken. Je koopt ook geen fotoshop omdat je een keer de rode ogen uit een foto wilt halen. Maar als je er veel mee werkt is het het geld meer dan waard. (En dat is toch een stukje duurder)