Goede webhosting gezocht
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
Ik kan m'n ogen bijna niet geloven bij Neostrada? Dat ziet er ook verrekkes goed uit. Nog beter dan Antagonist als je het mij vraagt! Alleen vraag ik me af wat ze precies bedoelen met '100 losse domeinnamen' bij de 'Technische specs'. Betekent dat domainforwards of echt losse domeinnamen die je zelf kunt doorsturen naar een plek binnen je hostingpakket, en komen daarbij dan ook kosten in rekening (neem aan van wel)?
En vergelijk deze 2 is met sohosted.
Sohosted zuigt anus als je het vergelijkt :P, mja ieder zijn eigen mening natuurlijk
Support is werkelijk super! Gratis internationaal nr, je belt krijg je tussen bepaalde tijden nederlandse mensen. Is het te druk? Engelse support, buiten bepaalde uren ook. Dus bijna 24/7 support! Telefonisch dus praktisch altijd binnen 10 mins klaar. En gratis :) Ook hebben ze mail support en een goed FAQ center.
Redelijk prijzig, 110 euro per jaar. Met het pakket wat ik heb dan. (Advancedweb)
SSL support via externe website maar wel goed ;)
https://www.strato.nl/hosting/hosting_packages/index.html
Peter schreef op 23.09.2009 14:16:
@Karl hun support is snel maar de support die ze geven is nutteloos, echter gezegd vind ik ze een stelletje n00bs die niet echt al te veel ervan snappen.
Karl schreef op 21.09.2009 18:58:
Dat moet dan jou ervaring zijn.
GaMer13 schreef op 21.09.2009 18:45:
Sohosted => biedt weinig voor veel peuro's.
Dat moet dan jou ervaring zijn.
@Karl hun support is snel maar de support die ze geven is nutteloos, echter gezegd vind ik ze een stelletje n00bs die niet echt al te veel ervan snappen.
Voor zover ik weet zijn ze erg kundig, weten ze waar ze het over hebben en is het relevant. Wat voor support jij vroeg weet ik niet, dus ik kan daar ook niks over zeggen.
waarom, waarom? :P
Mijn site is een paar keer offline gehaald omdat een van die flikkers een foutje had gemaakt. En dat is echt KUUT, je word gewoon helemaal pist op die gasten.
Mijn site is een paar keer offline gehaald omdat een van die flikkers een foutje had gemaakt. En dat is echt KUUT, je word gewoon helemaal pist op die gasten.
Tja. Ik kan daar niks over zeggen. Oke.
Het enige wat ik denk is dat je iets hebt aangevraagd o.i.d. en dat er toen iets mis is gegaan.
Gmail ligt er ook wel eens uit, terwijl ze wel een uptime garantie van weet-ik-veel-hoeveel procent geven. Ik weet ook verder niet hoe lang jou site d'r uit heeft gelegen.
Mja boven dat zijn er een hoop nadelen:
Oke, eens zien.
- Je krijgt maar 10 domeinalliasen.
Domein-aliassen? Je hebt tien sub-domeinen, maar je kunt geloof ik ook met virtuele sub-domeinen werken bij hun.
- Te lage Databandwith + geheugen wat betreft dat prijs dat ze aanbieden.
Ik weet niet wat voor site jij hebt, maar vier gig vind ik nogal wat (van het goedkoopste pakket).
Volgens mij wil jij ook onbeperkte bandbreedte hebben o.i.d. Aan zoiets heb je eigenlijk niks. Meestal is het zo dat je de bandbreedte toch deelt met andere, en dat je dan een bepaalde verhouding mag gebruiken. Onbeperkte bandbreedte bestaat ook gewoon helemaal niet.
- Snel support maar met nutteloze context
Wat was dan het probleem?
- nogmaals: Teeee duuuuur
1,50 euro per maand vind je duur?
- ondersteunen een paar image GD dingen van php niet
Welke dan? Voor zover ik weet hebben ze gewoon GD support.
- ondersteund samen met php ook ASP en dat vind ik zelf klote..
Tja, ze geven dat aan dat ze ASP ondersteunen. Dus je had het kunnen verwachten.
Voordelen misschien:
- Site laad snel (snelle servers)
Mijn mening erover: meer nadelen dan voordelen dus kies geen sohosted and you will save more and more time and money for other things :)
Tja jullie zien maar,, suc6 nog voor de Topic starter voor het kiezen van een host.
Tja jullie zien maar,, suc6 nog voor de Topic starter voor het kiezen van een host.
Vind het niet echt nadelen wat jij hebt opgenoemd. Je roept wat dingetjes zonder echt aan te geven wat er was...
servage als host al genoemd, waarlijk briljant
Karl schreef op 23.09.2009 19:15:
+ domein hé dat kost samen ongeveer 40 euro. Als je nou die andere hostings met deze host vergelijk, is het nogal prijzig.. Ja te duur dus wat ze aanbieden..
Vind het niet echt nadelen wat jij hebt opgenoemd. Je roept wat dingetjes zonder echt aan te geven wat er was...
Ik snap niet waarom je al je best doet om deze host te beschermen.
Iew, jammer dat je alles tracht uit het verband te rukken.... geen gefundeerde opmerking altijd bij jou. Per zin ontleden etc. kinderachtig-gedrag. Waarom laat je het es niet zo staan,, beheer jij dit host? WHOCARES, Whos giving a fuck?!?
Nja anyway ze hadden problemen met isapi writer, Blij nu? Nu weet je het, steek maar vuurwerk buiten van de vreugdschap
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kumkwat Trender
Webmakerij schreef op 23.09.2009 21:13:
Tja,, Jaloers? suckr
Tja als je niet meer tegen me kunt meteen sluiten met een slotje
AQ Lafaard
webreus.nl goedkoop, soms traag, vanaf 9.75€/jaar
Peter schreef op 23.09.2009 21:04:
+ domein hé dat kost samen ongeveer 40 euro. Als je nou die andere hostings met deze host vergelijk, is het nogal prijzig.. Ja te duur dus wat ze aanbieden..
.Karl schreef op 23.09.2009 19:15:
Dit ging alleen maar over hosting.
Peter schreef op 23.09.2009 21:04:
Iew, jammer dat je alles tracht uit het verband te rukken.... geen gefundeerde opmerking altijd bij jou. Per zin ontleden etc. kinderachtig-gedrag. Waarom laat je het es niet zo staan,, beheer jij dit host? WHOCARES, Whos giving a fuck?!?
Jij doet best wel kinderachtig. Je geeft geen enkel argument, je miept alleen van boe en bah, verder niks. Dan is het toch logisch dat jij totaal niks toevoegt en dat ik dat zeg. Dan moet je je mond houden als je niet wilt dat je onderuit gehaald wordt, of dat er van je gezegd wordt dat je geen argumenten geeft (alleen maar een stelling).
Ook zou ik niet weten wat voor 'gefundeerde' reactie op jou moet geven als ik helemaal niks aangeboden krijg om op te reageren.
Alleen maar boe en bah roepen doen kleine kindertjes. Die worden ook snel
boos en pissig....
Laat het zo, en ga niet allemaal moeilijk doen, daar schiet niemand wat mee op. We zijn hier op zoek naar een goede webhosting, en als mensen in mening verschillen, en daar ook nog eens flink over in discussie gaan, weet ik niet of ik die host nog wel wil. Blijkbaar is dan niet iedereen er positief over. Ik blijf erbij dat Neostrada en Antagonist groen kleuren, appeltjesgroen :).
Prijs gewoon je host aan, geef wat voordelen en nadelen en hou verder je mond. Kinderachtig gedoe altijd met dat beargumenteer en gescheld...
Jezpur schreef op 23.09.2009 23:04:
Volgens mij wordt er nog altijd naar een goede webhosting gezocht en geen kinderachtige discussies. Ieder z'n mening, als Karl vindt dat sohosted goed is, mag hij dat vinden. Als Peter dat niet vindt, mag hij dat vinden.
Laat het zo, en ga niet allemaal moeilijk doen, daar schiet niemand wat mee op. We zijn hier op zoek naar een goede webhosting, en als mensen in mening verschillen, en daar ook nog eens flink over in discussie gaan, weet ik niet of ik die host nog wel wil. Blijkbaar is dan niet iedereen er positief over. Ik blijf erbij dat Neostrada en Antagonist groen kleuren, appeltjesgroen :).
Prijs gewoon je host aan, geef wat voordelen en nadelen en hou verder je mond. Kinderachtig gedoe altijd met dat beargumenteer en gescheld...
@jezpur, wat vind je van dit?
https://www.hostingdiscounter.nl ik vind de domein prijs vet chill hiero
Edit:
@jezpur, mag ik misschien een weten waarom je voor neostrada hebt gekozen en niet voor Antagonist,, benieuwd :)
Na alles gelezen te hebben hier ben ik toch benieuwd: waarom hebben jullie precies support nodig? Ik heb nooit problemen bij hosting2go.
Tot die tijd heb je het meestal niet nodig.
Peter schreef op 23.09.2009 23:47:
https://www.hostingdiscounter.nl ik vind de domein prijs vet chill hiero
Beetje jammer dat je zelf bijna geen controle over je domeinen hebt. Kijk voor de gein eens naar transip (en dan de expert kant: https://www.transip.nl/pro/domein-registratie/ ) Je hebt alle vrijheid die je wilt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door TJVB tvb
Toch bekijk ik alles nog even goed en maak dan de balans op. Maar Neostrada staat behoorlijk goed :).