goedkope domeinnamen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Dit ga je doen Het onderhouden, ontwikkelen en testen van front-end software van diverse klant- en medewerkersapplicaties; Het ontwikkelen van maatwerk front-end oplossingen in Vue.js en participeren in een scrumteam; Mede-verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van drie junior front-end developers; Verantwoordelijk voor code-reviews en het opstellen van de juiste documentatie zoals userstories en API ontwerp; Participeren in diverse projecten t.b.v. optimalisatie van diverse applicaties; Het opzetten van API koppelingen met externe applicaties. Hier ga je werken Betreffende organisatie is gevestigd in de regio van Swifterbant en is al ruim 20 jaar lang bedreven in het ontwikkelen en aanbieden van

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het development team. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

13/07/2015 13:46:00
Quote Anchor link
FF serieus, waarom niet gewoon via Transip dan kan je alles instellen ...
voor iets duurder.. ;)

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 05:51:27

Randy vsf

Randy vsf

13/07/2015 13:47:11
Quote Anchor link
Rickert Bombaklats op 13/07/2015 13:46:00:
FF serieus, waarom niet gewoon via Transip dan kan je alles instellen ...
voor iets duurder.. ;)

Versio bied dezelfde opties, maar dan goedkoper ;)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 13:50:31
Quote Anchor link
@SanThe

>> Als de data die tussen de server en de client heen en weer gaat prive/geheim is gebruik je https.

Maar een gebruikersnaam en wachtwoord is toch ook privé zou je denken?

Toevoeging op 13/07/2015 13:51:21:

@Rickert

>> FF serieus, waarom niet gewoon via Transip dan kan je alles instellen ... voor iets duurder.. ;)

Ik wil dus overstappen met m'n domeinen naar Versio ;)

Toevoeging op 13/07/2015 14:28:58:

Nog een andere vraag:

Als ik een SSL certificaat neem op het hoofddomein, dan is alles binnen dat hoofddomein toch beveiligd en kan ik alles via https aanroepen? Dus als ik een certificaat neem op www.mijndomein.nl dan kan ik dus gewoon https://www.mijndomein.nl/foo https://www.mijndomein.nl/bar https://www.mijndomein.nl/foo/bar enzovoorts aanroepen toch?
Gewijzigd op 13/07/2015 14:29:24 door Ozzie PHP

- SanThe -

- SanThe -

13/07/2015 14:31:04
Quote Anchor link
Volgens mij wel.
Je http moet je dan wel doorsturen naar https.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 14:42:30
Quote Anchor link
Oké ... want ik zat te denken ... Plesk heeft z'n webmail dus standaard op webmail.domein.nl staan. Je kunt dit via een template schijnbaar ombouwen zodat ie reageert op domein.nl/webmail. Echter, Plesk zelf maakt dan in het adminpanel nog steeds gebruik van de webmail.domein.nl link.

Dus nu dacht ik ... als ik nou de template aanpas naar domein.nl/webmail dan zou ik dus met 1 ssl certificaat ook de webmail kunnen beveiligen. Correct?

En als ik dan straks die subdomeinen werkend heb, dan zou ik nog steeds een a-record kunnen maken naar webmail.domein.nl. In de code (via php) kijk ik dan of het subdomein "webmail" is, en als dat zo is, dan roep ik domein.nl/webmail aan.

Goed idee?

- SanThe -

- SanThe -

13/07/2015 14:52:51
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 13/07/2015 14:42:30:
In de code (via php) kijk ik dan of het subdomein "webmail" is, en als dat zo is, dan roep ik domein.nl/webmail aan.

Dat doe je in vhosts van Apache.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 14:59:47
Quote Anchor link
Ja nu je het zegt. Wellicht kan ik zelfs nog wel gewoon een subdomein aanmaken in Plesk die ik dan laat forwarden naar die andere URL! :-)

E vH

E vH

13/07/2015 15:50:08
Quote Anchor link
"Ik zit met een probleem. Ik host een VPS bij STRATO. Dat bevalt goed. Ik bestel daar ook mijn domeinnamen, maar je kunt daar (standaard) geen subdomein voor instellen."

volgens deze link zou je bij Strato gewoon A records moeten kunnen aanmaken.

Dus ik zie het probleem niet zozeer?
Fysiek maak je de subdomein op je server... die A record link je naar het ip van je website en je bent klaar.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 23:32:46
Quote Anchor link
Elmar, ik kan alleen voor het hoofddomein een A-record instellen. Niet voor een subdomein. Daarom komt webmail.mijndomein.nl dus niet aan bij mijn server.

- SanThe -

- SanThe -

13/07/2015 23:38:28
Quote Anchor link
Een subdomein krijgt ook een A record.
Denk aan www.

Koen Hollander

Koen Hollander

13/07/2015 23:45:03
Quote Anchor link
Versio is van harte aan te raden, zoals je in een voorgaand bericht al aangaf.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 23:52:39
Quote Anchor link
>> Een subdomein krijgt ook een A record.

Maar SanThe, ik kan geen subdomein instellen.

>> Versio is van harte aan te raden, zoals je in een voorgaand bericht al aangaf.

Ja, ik hoop echt dat het een goede keus is.

- SanThe -

- SanThe -

14/07/2015 00:07:42
Quote Anchor link
Maar wel een A record.
Dan heb je toch een subdomein.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 00:11:39
Quote Anchor link
Maar ik zeg al de hele tijd dat ik alleen een A-record voor het hoofddomein kan invullen. Niet voor een subdomein :-/

- SanThe -

- SanThe -

14/07/2015 00:17:58
Quote Anchor link
Maar dat IS een subdomein.

Domein: santhe.nl
A-record: webmail
Subdomein is dus webmail.santhe.nl
Gewijzigd op 14/07/2015 00:19:41 door - SanThe -

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 00:27:01
Quote Anchor link
Maar bij mij staat er dus bij de A-record standaard ingevuld:

mijndomein.nl

[ ].[ ].[ ].[ ]

En tussen die haakjes kan ik dan een IP-adres invullen.

Echter, "mijndomein.nl" kan ik niet wijzigen. Zodoende kan ik dus geen subdomein aanmaken. Snap je?

Ivo P

Ivo P

14/07/2015 00:31:10
Quote Anchor link
staat er niet ergens 'subdomein toevoegen'?

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 00:36:46
Quote Anchor link
Nee. Je kunt alleen een subdomein toevoegen als je de domeinnaam aan het vps-pakket koppelt. Het niet kunnen aanmaken van een subdomein was nou net de reden van dit topic ;)

E vH

E vH

14/07/2015 10:30:08
Quote Anchor link
Aangezien we niet weten om welke domeinnaam het gaat.... anders hadden we kunnen meekijken....

Maar goed:
als je A record een * heeft dan zie ik geen probleem.
Als je een CNAME record kunt aanmaken, dan ben je er ook.

Kun je beide niet... direct weg verhuizen... ben zelf zeer content over TransIP :-)

Edit:
"Je kunt alleen een subdomein toevoegen als je de domeinnaam aan het vps-pakket koppelt."

Kan ik bij STRATO ook zelf mijn DNS-instellingen wijzigen?
Ja, bij STRATO heeft u in alle domeinregistratiepakketten de mogelijkheid vanuit de klanten-login DNS-instellingen te beheren.

Kwestie van hoe je het leest, even contact opnemen met strato lijkt mij als je het niet wilt weg verhuizen ;-)
Gewijzigd op 14/07/2015 10:36:17 door E vH

Randy vsf

Randy vsf

14/07/2015 11:07:53
Quote Anchor link
Elmar vH op 14/07/2015 10:30:08:
Aangezien we niet weten om welke domeinnaam het gaat.... anders hadden we kunnen meekijken....

Maar goed:
als je A record een * heeft dan zie ik geen probleem.
Als je een CNAME record kunt aanmaken, dan ben je er ook.

Kun je beide niet... direct weg verhuizen... ben zelf zeer content over TransIP :-)

Edit:
"Je kunt alleen een subdomein toevoegen als je de domeinnaam aan het vps-pakket koppelt."

Kan ik bij STRATO ook zelf mijn DNS-instellingen wijzigen?
Ja, bij STRATO heeft u in alle domeinregistratiepakketten de mogelijkheid vanuit de klanten-login DNS-instellingen te beheren.

Kwestie van hoe je het leest, even contact opnemen met strato lijkt mij als je het niet wilt weg verhuizen ;-)

Ik zou zeggen registreer zelf snel een domein daar voor 36 cent. probeer het dan zelf.
En deel je bevindingen hier met ons :)

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.