goedkope domeinnamen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5

Ivo P

Ivo P

14/07/2015 13:07:44
Quote Anchor link
ik zie (voor nl) een actietarief van 84 ct.?

Wat is er dan 36?

PHP hulp

PHP hulp

28/12/2024 21:07:27

Randy vsf

Randy vsf

14/07/2015 13:22:23
Quote Anchor link
Ivo P op 14/07/2015 13:07:44:
ik zie (voor nl) een actietarief van 84 ct.?

Wat is er dan 36?

Was eerst 36ct...

Ivo P

Ivo P

14/07/2015 14:05:05
Quote Anchor link
http://www.strato-faq.nl/article/539/Kan-ik-bij-STRATO-ook-zelf-mijn-DNS-instellingen-wijzigen.html

klopt die uitleg dus niet?
In de laatste afbeelding bij de blauwe balkjes staat "subdomein toevoegen"
Ontbreekt dat bij jou?

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 14:47:08
Quote Anchor link
>> In de laatste afbeelding bij de blauwe balkjes staat "subdomein toevoegen"

Dat klopt, dat staat er ook. Maar als je daar op klikt, dan krijg je de optie om een hostingpakket aan je domeinnaam te koppelen. En dan kun je schijnbaar wel subdomeinen toevoegen. Hetzelfde principe als wanneer ik mijn domeinen koppel aan mijn vps. Dan kan ik wel ineens subdomeinen toevoegen. Het probleem is dan alleen dat zo'n domein "vastzit" aan het hostingpakket. Als ik de vps vervolgens wil opzeggen, dan ben ik de domeinnamen kwijt. Tenzij ik ze eerst allemaal over-verhuis naar een ander hostingpakket, maar daar betaal ik dan wel weer voor. Kortom, het schiet niet op.

E vH

E vH

14/07/2015 14:53:38
Quote Anchor link
Dus klopt de uitleg niet.. en zou ik gaan klagen bij strato.

Dat is hetzelfde als; je koopt een auto voor 9995,- euro... en dan wil je afrekenen en dan komt vervolgens de BTW er nog eens boven op omdat dit nergens vermeld stond.

Of je koopt een artikel online en vervolgens krijg je zodra je wilt betalen nog eens orderkosten of verzendkosten om je oren, terwijl het nergens gecommuniceerd staat.
Gewijzigd op 14/07/2015 14:53:51 door E vH

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 15:14:56
Quote Anchor link
Het is inderdaad niet zoals het hoort. Je kunt wel iets instellen, maar niet alles, tenzij je gaat upgraden. En dat is waar ze natuurlijk op hopen. En op het moment dat je bijv. 20 domeinen op een server hebt staan en je wilt overstappen naar een grotere server, dan zul je dus die 20 domeinen moeten verhuizen, en dat kost je dus weer 20 x 4 euro nog wat. Kassa!

Paco de Wulp

Paco de Wulp

14/07/2015 15:29:10
Quote Anchor link
@Ozzie: of andere STRATO VPS fans.
Ik heb net Plex geinstalleerd op STRATO VPS (waar ben ik mee begonnen).
Web-server draait, PHP draait, MYSQL ingericht en draait ook volgens mij

Ik weet alleen nog niet het juiste database adres om een connectie te maken

$con = mysqli_connect ('h1234.stratoserver.net','test','test123','POLPKADUS');

Heb jij ook zoiets als 'h1234.stratoserver.net' of moet het iets anders zijn. Waar vind ik dat juiste adres eigenlijk ?
Of is het de gekoppelde domeinnaam ?
Gewijzigd op 14/07/2015 15:30:50 door Paco de Wulp

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 15:33:12
Quote Anchor link
>> Ik heb net Plex geinstalleerd

Je bedoelt Plesk :) Dat heb je neem ik aan via een herinstallatie gedaan? Zelf ben ik nog niet aan het programmeren dus ik weet nog niet hoe dat werkt, maar kun je niet "localhost" gebruiken?

- SanThe -

- SanThe -

14/07/2015 15:45:34
Quote Anchor link
Ik zou Strato gewoon even contacten;

Van hun site:
Quote:
Features van STRATO domeinnamen

Een domeinregistratie bij STRATO is meer dan een kale domeinnaam. Je kunt bijvoorbeeld je domein omleiden naar een andere website, e-mail ontvangen of doorsturen. Natuurlijk kan je ook je DNS-records beheren. Allemaal zonder extra kosten!

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/07/2015 15:49:08
Quote Anchor link
Modbreak:
Beste PHphulp'ers, zullen we dit topic uitsluitend beperken tot het bespreken van de domein- en DNS-instellingen. Ik zie dat het nu ook over MySQL-conneties gaat....

Verdere vragen over Strato kunnen prima in een ander topic. Zo blijft dit topic schoon van twee of meerdere gesprekken.

Alvast bedankt!
Gewijzigd op 14/07/2015 15:51:02 door - Ariën -

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 16:00:04
Quote Anchor link
@SanThe

Ik had ze al gecontact, vandaar dat ik ook weet dat je geen subdomein kunt aanmaken, tenzij je je domein aan een hostingpakket of vps koppelt. Tja, je wordt een beetje voor de gek gehouden en STRATO speelt op het randje wat dat betreft. Maar ergens in de voorwaarden zal dat wel allemaal zijn dichtgetimmerd. Hoe dan ook. Ik verhuis m'n domeinen naar Versio en dan zou alles gewoon goed moeten gaan.

Ivo P

Ivo P

14/07/2015 16:02:27
Quote Anchor link
en kun je vrij de dns servers kiezen?

Bij Transip en Versio kun je ook kiezen voor andere nameservers. Ik heb bij verschillende domeinen gekozen voor een verwijzing naar mijn eigen servers.

Ik heb op die servers https://github.com/funzoneq/freshdns geplaatst.
Je hebt dan wel de mogelijkheid om alle settings te doen die je wenst.

Ik heb het eerlijk gezegd wel opgezet omdat ik een stapel .IN domeinen moest hebben voor een klant en die waren of heel duur, of minder dan 5 euro, maar dan wel zonder dns beheer.

Maar ik heb er ook veel andere domeinen in geplaatst.
Vooral gemakkelijk als je domeinen wilt verhuizen van bijvoorbeeld Transip naar Versio (prijs).
Je zit dan niet met het overzetten van alle dns records. Er volstaat het opgeven van de nameservers.

Maar dat staat of valt natuurlijk ook met de vraag of Strato je die mogelijkheid geeft.

Paco de Wulp

Paco de Wulp

14/07/2015 16:03:44
Quote Anchor link
Databaseserver = rdbms.strato.de

Ooeps...Woeff
Gewijzigd op 14/07/2015 16:04:44 door Paco de Wulp

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 16:04:50
Quote Anchor link
Nee, met die losse domeinnamen kan dat in ieder geval niet. Dan kun je eigenlijk alleen een A-record voor het hoofddomein instellen en een MX-record. Maar dan heb je het wel gehad. Waars. heb je wel alle opties als je het domein aan een hosting/vps pakket koppelt, maar de nadelen daarvan heb ik al genoemd. Als je los een domein registreert, heb je dus vrijwel geen opties.

Toevoeging op 14/07/2015 16:07:44:

Offtopic:

Paco, ik heb je een PM gestuurd.

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.