goedkope domeinnamen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Software Ontwikkelaar PHP gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Software Ontwikkelaar om het team van onze opdrachtgever te versterken! De ideale kandidaat zal fungeren als verlengstuk van klanten en complexe technische vraagstukken met enthousiasme benaderen. Naast het werken met de nieuwste technologieën, ben je in staat om aan meerdere projecten tegelijkertijd te werken. Als je deze uitdaging aangaat, werk je nauw samen met front-end developers en draag je bij aan het realiseren van grote veranderingen bij klanten. Het bedrijf zoekt iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd streeft naar het leveren van de beste resultaten.

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5

Ivo P

Ivo P

14/07/2015 13:07:44
Quote Anchor link
ik zie (voor nl) een actietarief van 84 ct.?

Wat is er dan 36?

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 05:33:07

Randy vsf

Randy vsf

14/07/2015 13:22:23
Quote Anchor link
Ivo P op 14/07/2015 13:07:44:
ik zie (voor nl) een actietarief van 84 ct.?

Wat is er dan 36?

Was eerst 36ct...

Ivo P

Ivo P

14/07/2015 14:05:05
Quote Anchor link
http://www.strato-faq.nl/article/539/Kan-ik-bij-STRATO-ook-zelf-mijn-DNS-instellingen-wijzigen.html

klopt die uitleg dus niet?
In de laatste afbeelding bij de blauwe balkjes staat "subdomein toevoegen"
Ontbreekt dat bij jou?

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 14:47:08
Quote Anchor link
>> In de laatste afbeelding bij de blauwe balkjes staat "subdomein toevoegen"

Dat klopt, dat staat er ook. Maar als je daar op klikt, dan krijg je de optie om een hostingpakket aan je domeinnaam te koppelen. En dan kun je schijnbaar wel subdomeinen toevoegen. Hetzelfde principe als wanneer ik mijn domeinen koppel aan mijn vps. Dan kan ik wel ineens subdomeinen toevoegen. Het probleem is dan alleen dat zo'n domein "vastzit" aan het hostingpakket. Als ik de vps vervolgens wil opzeggen, dan ben ik de domeinnamen kwijt. Tenzij ik ze eerst allemaal over-verhuis naar een ander hostingpakket, maar daar betaal ik dan wel weer voor. Kortom, het schiet niet op.

E vH

E vH

14/07/2015 14:53:38
Quote Anchor link
Dus klopt de uitleg niet.. en zou ik gaan klagen bij strato.

Dat is hetzelfde als; je koopt een auto voor 9995,- euro... en dan wil je afrekenen en dan komt vervolgens de BTW er nog eens boven op omdat dit nergens vermeld stond.

Of je koopt een artikel online en vervolgens krijg je zodra je wilt betalen nog eens orderkosten of verzendkosten om je oren, terwijl het nergens gecommuniceerd staat.
Gewijzigd op 14/07/2015 14:53:51 door E vH

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 15:14:56
Quote Anchor link
Het is inderdaad niet zoals het hoort. Je kunt wel iets instellen, maar niet alles, tenzij je gaat upgraden. En dat is waar ze natuurlijk op hopen. En op het moment dat je bijv. 20 domeinen op een server hebt staan en je wilt overstappen naar een grotere server, dan zul je dus die 20 domeinen moeten verhuizen, en dat kost je dus weer 20 x 4 euro nog wat. Kassa!

Paco de Wulp

Paco de Wulp

14/07/2015 15:29:10
Quote Anchor link
@Ozzie: of andere STRATO VPS fans.
Ik heb net Plex geinstalleerd op STRATO VPS (waar ben ik mee begonnen).
Web-server draait, PHP draait, MYSQL ingericht en draait ook volgens mij

Ik weet alleen nog niet het juiste database adres om een connectie te maken

$con = mysqli_connect ('h1234.stratoserver.net','test','test123','POLPKADUS');

Heb jij ook zoiets als 'h1234.stratoserver.net' of moet het iets anders zijn. Waar vind ik dat juiste adres eigenlijk ?
Of is het de gekoppelde domeinnaam ?
Gewijzigd op 14/07/2015 15:30:50 door Paco de Wulp

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 15:33:12
Quote Anchor link
>> Ik heb net Plex geinstalleerd

Je bedoelt Plesk :) Dat heb je neem ik aan via een herinstallatie gedaan? Zelf ben ik nog niet aan het programmeren dus ik weet nog niet hoe dat werkt, maar kun je niet "localhost" gebruiken?

- SanThe -

- SanThe -

14/07/2015 15:45:34
Quote Anchor link
Ik zou Strato gewoon even contacten;

Van hun site:
Quote:
Features van STRATO domeinnamen

Een domeinregistratie bij STRATO is meer dan een kale domeinnaam. Je kunt bijvoorbeeld je domein omleiden naar een andere website, e-mail ontvangen of doorsturen. Natuurlijk kan je ook je DNS-records beheren. Allemaal zonder extra kosten!

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/07/2015 15:49:08
Quote Anchor link
Modbreak:
Beste PHphulp'ers, zullen we dit topic uitsluitend beperken tot het bespreken van de domein- en DNS-instellingen. Ik zie dat het nu ook over MySQL-conneties gaat....

Verdere vragen over Strato kunnen prima in een ander topic. Zo blijft dit topic schoon van twee of meerdere gesprekken.

Alvast bedankt!
Gewijzigd op 14/07/2015 15:51:02 door - Ariën -

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 16:00:04
Quote Anchor link
@SanThe

Ik had ze al gecontact, vandaar dat ik ook weet dat je geen subdomein kunt aanmaken, tenzij je je domein aan een hostingpakket of vps koppelt. Tja, je wordt een beetje voor de gek gehouden en STRATO speelt op het randje wat dat betreft. Maar ergens in de voorwaarden zal dat wel allemaal zijn dichtgetimmerd. Hoe dan ook. Ik verhuis m'n domeinen naar Versio en dan zou alles gewoon goed moeten gaan.

Ivo P

Ivo P

14/07/2015 16:02:27
Quote Anchor link
en kun je vrij de dns servers kiezen?

Bij Transip en Versio kun je ook kiezen voor andere nameservers. Ik heb bij verschillende domeinen gekozen voor een verwijzing naar mijn eigen servers.

Ik heb op die servers https://github.com/funzoneq/freshdns geplaatst.
Je hebt dan wel de mogelijkheid om alle settings te doen die je wenst.

Ik heb het eerlijk gezegd wel opgezet omdat ik een stapel .IN domeinen moest hebben voor een klant en die waren of heel duur, of minder dan 5 euro, maar dan wel zonder dns beheer.

Maar ik heb er ook veel andere domeinen in geplaatst.
Vooral gemakkelijk als je domeinen wilt verhuizen van bijvoorbeeld Transip naar Versio (prijs).
Je zit dan niet met het overzetten van alle dns records. Er volstaat het opgeven van de nameservers.

Maar dat staat of valt natuurlijk ook met de vraag of Strato je die mogelijkheid geeft.

Paco de Wulp

Paco de Wulp

14/07/2015 16:03:44
Quote Anchor link
Databaseserver = rdbms.strato.de

Ooeps...Woeff
Gewijzigd op 14/07/2015 16:04:44 door Paco de Wulp

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 16:04:50
Quote Anchor link
Nee, met die losse domeinnamen kan dat in ieder geval niet. Dan kun je eigenlijk alleen een A-record voor het hoofddomein instellen en een MX-record. Maar dan heb je het wel gehad. Waars. heb je wel alle opties als je het domein aan een hosting/vps pakket koppelt, maar de nadelen daarvan heb ik al genoemd. Als je los een domein registreert, heb je dus vrijwel geen opties.

Toevoeging op 14/07/2015 16:07:44:

Offtopic:

Paco, ik heb je een PM gestuurd.

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.