Goedlopende jongeren/muziek website
Het in 2008 opgerichte website trekt dagelijks 1000 bezoekers die op zoek zijn naar de nieuwste muziek. De website is bij de jongeren binnen deze muziekscene enorm populair. Op de website is er een harmonie aanwezig welke bestaat uit het delen van muziek, het uploaden van eigen muziek, persberichten van evenementen en shows. Er is een vaste crew aanwezig, die de website (en social media) beheert. Het systeem waaruit de website is uniek en op maat gebouwd.
Bij de verkoop zitten alle social media (Facebook, Twitter en Youtube) inbegrepen. Bij het plaatsen van een Tweet en/of bericht op Facebook, wordt deze veelal gedeeld door volgers.
URL: op aanvraag
Leeftijd site (maanden): 50
Maandelijks inkomsten: op aanvraag
Details:
De advertenties op de website worden door externe partijen geregeld. Adverteren gaat op basis van campagnes, welke worden verzorgd door deze partij. Het werkt als volgt: zodra er een campagne voor bijvoorbeeld een frisdrank aangeboden wordt, wordt deze automatisch gepubliceerd op de website. Aan het einde van iedere week en maand, ontvang je netjes een overzicht met de inkomsten daarin.
Daarnaast is het mogelijk om zelf tekst linken aan te bieden. Er is plaats voor 5 stuks op een mooie zichtbare plaats van de website.
Unieke bezoekers/dag: exact aantal bezoekers per dag is op aanvraag
Details & stats: ik verkoop met moeite deze mooie website. De reden van verkoop is de staking van mijn online activiteiten. Het team wat de afhandeling van de mail, persberichten, aanvragen e.d. verzorgd wordt 'meeverkocht'. De site kan 'stand-alone' werken, enkel de verkoop van adverteerders en technische aanpassingen waren mijn taak.
Prijs: N.O.T.K.
Waarom verkopen: het staken / verplaatsen van mijn online activiteiten.
Betaling via: N.O.T.K.
Voor vragen graag een privé bericht. Enkel serieus geïnteresseerden kunnen de statistieken, het verdienmodel en connecties met adverteerders opvragen.
Om welke website gaat het ? :)
Je hebt pm!