Google ads in topic
He viel mij net op dat ineens bij sommige topics Google Ads van de rechterkant in de topic komt te staan...
Grappig! Ze staan bijvoorbeeld hier:
TS vraagt een werknemer
PHPhulp geeft links naar werknemers Ik denk, gezien de inhoud, dat PHPhulp gewoon de Google-ads gebruikt als antwoord op de vraag erboven.
Dit zijn van die kleine dingetjes waar ik me niet eens meer zorgen om zou maken, over een tijdje komt er een geheel nieuwe versie met een nieuwe layout (als het de layout is die ik toendertijd heb gezien, is die best naais) en nieuwe scripting. Stuk minder bugs als Bas enkele mensen eerst even laat beta testen ;) De layout is af en toe redelijk buggy, is niets nieuws. Ik heb ook wel eens dat het dat stukje van boven met instellingen e.d. midden in een topic staat ;)
@TS: Gebruik FF, nog nooit dit 'prolbleem' mee gehad..
Ze zijn alleen in IE, en heeft er iemand dan last van? En de IE gebruikers hebben sowieso geen last van bugs ed in IE, dus hier zeker niet van.. Wat een onzin topic.
(Ik gebruik Fx3, en heb het ook al een keer of drie meegemaakt.) Chris en Tommy, bekijk de screenshot even. Dit is geen vage positioning-fout, het is bedoeld.
Tommy, ik gebruik enkel en alleen FF, en ik heb het probleem vaak hoor ;) Ah, idd. Die is bedoeld ja.
Ads zien alleen users die niet ingelogd zijn. Als je ingelogd bent heb je dus nergens last van. Oplettend van je Loran, goed ook dat je hier een topic voor opent want het is wel erg bijzonder!
Maar daar was je gisteren zeker mee aan het werk, want ik weet zeker dat ik ingelogd was (en het systeem weet dat ook :P) toen ik ze zag. @Bas
Misschien is dat gewoon de bedoeling?
Bas was waarschijnlijk aan het testen. Ik zelf hoop iig dat hij het niet doet.
ik vind het nog vaag....
TS vraagt een werknemer
PHPhulp geeft links naar werknemers
Dit zijn van die kleine dingetjes waar ik me niet eens meer zorgen om zou maken, over een tijdje komt er een geheel nieuwe versie met een nieuwe layout (als het de layout is die ik toendertijd heb gezien, is die best naais) en nieuwe scripting. Stuk minder bugs als Bas enkele mensen eerst even laat beta testen ;)
@TS: Gebruik FF, nog nooit dit 'prolbleem' mee gehad..
Ze zijn alleen in IE, en heeft er iemand dan last van? En de IE gebruikers hebben sowieso geen last van bugs ed in IE, dus hier zeker niet van..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
(Ik gebruik Fx3, en heb het ook al een keer of drie meegemaakt.)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Douwe
Tommy, ik gebruik enkel en alleen FF, en ik heb het probleem vaak hoor ;)
Ads zien alleen users die niet ingelogd zijn. Als je ingelogd bent heb je dus nergens last van.
Oh lol, ja in IE was ik dus niet ingelogd ;)
Maar daar was je gisteren zeker mee aan het werk, want ik weet zeker dat ik ingelogd was (en het systeem weet dat ook :P) toen ik ze zag.
Misschien 2 seconden geflashed dan hehe, was idd ff om te testen :)
Het is ook een bug, dat als je een tijdje inactief ben, je van onder de "Registreer voordat je kunt reageren" melding krijgt, dus waarschijnlijk was hij even inactief ;)
Gelukkig is dit grote mistery weer opgelost ;)