Google vraag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »
Robert-Jan

Robert-Jan

28/04/2007 10:51:00
Quote Anchor link
Beste Mensen,

Soms als je aan het zoeken bent op google, dan krijg je naast het zoekresultaat nog aantal subpagina's onder de hoofdpagina. Bijvoorbeeld:

Home - De officiële KNVB website
*Beschrijving
*Website
- Subpagina
- Subpagina
- Subpagina
- Subpagina

Ik wil dit gebruiken voor mijn site www.koopeenpaard.nl. Dus ook als mensen op mijn site zoeken, dat er subpagina's komen te staan.

Alvast bedankt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert-Jan

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 03:46:45

Robert-Jan

Robert-Jan

28/04/2007 11:07:00
Quote Anchor link
mebus schreef op 28.04.2007 11:01:
Ja en nu? Waarvoor wil je het gebruiken? Heb jezelf al iets geprobeerd? Wij zijn niet je www.hiermakenwijjescriptsvoorje.nl/

Beste Mebus, ik wil ook niet dat je een scriptje maak, die schrijf ik zelf wel. Echter vraag ik mij af hoe je kan zorgen dat er subpagina's onder je zoekresultaat van je site komen. En ja ik heb al veel onderzoek gedaan..... echter dit is voor mij nog een vraagteken. Anders had ik het niet op het forum gezet.

Ofwel, als je [link] http://www.google.nl/search?hl=nl&q=www.koopeenpaard.nl&btnG=Google+zoeken&meta=
[/link] klikt wil ik dat er subpagina's komen. Hoe kan ik dit maken.

RJ

Baarr

Baarr

28/04/2007 11:16:00
Quote Anchor link
@mebus, dit is volgens mij niet wat hij bedoelt.

Hij wil bij google gewoon links naar subonderdelen van zijn site hebben.

Maar volgens mij kun je dit niet beinvloeden en zal google voornamelijk bij grote sites hier zelf een onderscheid in maken, maar ik weet dat ook niet zeker.

Robert-Jan

Robert-Jan

28/04/2007 11:18:00
Quote Anchor link
Baarr schreef op 28.04.2007 11:16:
@mebus, dit is volgens mij niet wat hij bedoelt.

Hij wil bij google gewoon links naar subonderdelen van zijn site hebben.

Maar volgens mij kun je dit niet beinvloeden en zal google voornamelijk bij grote sites hier zelf een onderscheid in maken, maar ik weet dat ook niet zeker.

Zou het niet in Google Sitemaps te maken hebben ?

Jan geen

Jan geen

28/04/2007 11:20:00
Quote Anchor link
shit man mebus je kan ook normaal antwoord geven. Hij vraagt gewoon iets normaals toch?
Volgens mij loopt google automatisch ook door je subpagina's. wat je misschien zou kunnen doen is voor elke pagina de titel laten veranderen, dus bij een advertentie van een paard wat keywords voor dat paard in de titel te verwerken.

Robert-Jan

Robert-Jan

28/04/2007 11:44:00
Quote Anchor link
Rik schreef op 28.04.2007 11:20:
shit man mebus je kan ook normaal antwoord geven. Hij vraagt gewoon iets normaals toch?
Volgens mij loopt google automatisch ook door je subpagina's. wat je misschien zou kunnen doen is voor elke pagina de titel laten veranderen, dus bij een advertentie van een paard wat keywords voor dat paard in de titel te verwerken.

Bedankt voor de (normale) reactie (-;

Binnenkort in de nieuwe versie van de site zit dit er in verwerkt, maar toch bedankt!

Baarr

Baarr

28/04/2007 11:56:00
Quote Anchor link
In google sitemaps kun je daarvoor niks instellen zover ik weet, ik gebruik sitemaps toch al een tijdje. Het lijkt ook met subdomeinen te maken te hebben, als je bijvoorbeeld slashdot zoekt krijg je een lijstje met subdomeinen:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=slashdot
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Baarr

Robert-Jan

Robert-Jan

28/04/2007 12:03:00
Quote Anchor link
Baarr schreef op 28.04.2007 11:56:
In google sitemaps kun je daarvoor niks instellen zover ik weet, ik gebruik sitemaps toch al een tijdje. Het lijkt ook met subdomeinen te maken te hebben, als je bijvoorbeeld slashdot zoekt krijg je een lijstje met subdomeinen:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=slashdot

Zoek eens op http://www.google.nl/search?hl=nl&q=v%26d&btnG=Zoeken&meta= dan zie je dat ze dat ook hebben, maar het zou er te maken mee kunnen hebben.

Baarr

Baarr

28/04/2007 13:00:00

Robert-Jan

Robert-Jan

28/04/2007 13:52:00

Danny Roelofs

Danny Roelofs

28/04/2007 16:51:00
Quote Anchor link
Berichten van Mebus verwijderd gezien de berichten waren aangepast en de inhoud was vervangen met ....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny Roelofs

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.