Google webmaster + function.mysql-connect
zie voorbeeld link: http://www.allesvoorjehuis.nl/bedrijven/huis/vorige-pagina/bedrijven/teller/15/categorienummer/interieur-38/bedrijf/j-g-muntenhandel-holland-238/function.mysql-connect
Wat kan dit zijn. Kan het zijn dat google te veel pagina's te gelijk wil openen ?
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=site%3Aallesvoorjehuis.nl+function.mysql-connect&btnG=Zoeken&meta=
Klik maar eens op de 'cache' van de bovenste. Blijkbaar is je website dus geindexeerd op het moment dat er een error op stond;
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysql/mysql.sock' (2) in /home/admin/domains/allesvoorjehuis.nl/public_html/beheer/lib/database.php on line 42
Unable to connect to database
Die mysql_connect heeft een link naar deze pagina, wat eigenlijk mysql_connect hoort te zijn...
Hoe dan ook, ik denk dat je het beste even kunt wachten tot alles opnieuw is geïndexeerd.
wel vreemd dat ik dit eerst nooit had en nu in eens wel.
Ik heb toch even de googlebot wat langzamer gezet zodat de database iets meer rust krijt tussen de verzoeken.
je begebruikt te veel '/'
de max is drie
http://www.allesvoorjehuis.nl/producten/Huis/vorige-pagina/zoekmachine/categorie/badkamer-toilet-22/zoekresultaat.html
bij jou tel ik der 6...
Okeej maar dat heb ik al jaren en nooit een probleem mee gehad.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Rik Engelen
1 ... 2 3 4 5 6 van 664 | Volgende
Yeah right..
haha
Dan is het voor mij ook duidelijk wat je bedoeld
Ik ging naar de pagina die rvw gaf.
Okeej is nu duidelijk.
ik heb ook niet gezegt dat het problemen oplevert alleen google leest tot de 3e dus alles wat je der daarna in zet is nuttenloos ;)
Waar baseer je dat op? Heb je een link waarin staat dat Google er maar 3 leest? Lijkt mij persoonlijk nogal raar, omdat je in een webshop logischerwijs een link krijgt als:
shopnaam.nl/electronica/audio/mp3/details/productnaam.html
Dit is een heel simpel voorbeeld, maar wel 1 waar je meer dan 3 slashes in ziet staan.
Googlen op Zen Micro (de Nederlandse google variant iig) geeft bij mij als 10e resultaat
www.productervaring.nl/audio/overig/mp3-speler/creative/zen-micro-(5-gb)-31532/
Nou zie ik maar dan 3 slashes, wat neemt google dan wel mee? Volgens jou zou hij de 1e 3 lezen. Dus dan staat er voor Google geen creative en geen zen-micro in de URL en neemt die dat dus ook niet mee dat het een pagina is (volgens de URL) die over de Zen Micro gaat.
Persoonlijk gezien lijkt mij dat totaal niet logisch, vooral omdat als je de pagina op productervaring vergelijkt met die van een paar pagina's op resultaatpagina 2 van Google, dan verschillen die nauwelijks van content (niet qua het onderwerp: Zen Micro). De URL is een belangrijk deel in de zoekmachine optimalisatie.
Dit is maar een voorbeeld, maar blijkbaar doet Google er wel wat mee. Het lijkt mij ook logischer dat hij dan van achteraan naar voren zou lezen: Immers, de pagina titel (voor .html) staat meestal aan het einde. Daarvoor staat de meest (in het geval van een webwinkel) gespecificeerde subcategorie waar het onder valt, dus die het uiteindelijke resultaat al het meest beperkt enz...
Het is niet persoonlijk rvw, maar ik wil graag wat meer weten over de bron waarop jij je bewering baseert.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
ik bedoelde niet dat google na de 3 slash het niet meer opneemt maar er weinig waarde aan hecht! en idd juist om dat google veel waarde hecht aan urls moet je der dus op letten dat je de urls goed maakt.
hoe ik het weet eigen ervaring.
en kijk eens naar de grote jongens
nu.nl
fok.nl
tweakers.net
enz enz...
De positie maakt wel iets uit. En als je het een search engine verhaal wat volgt lees je juist dat de url maar een klein stukje van het geheel is dus de waarde opzich wel meevalt.